keskiviikko 19. joulukuuta 2012

minäminäminä



Moikka! Oon Anna, 16 vuotias tyttö Turusta ja ajattelin aloittaa tämän vaihtariblogin jo nyt, että voin harjoitella kirjoittamista ennen vaihtoon lähtemistä ja pystyn kertomaan ajatuksista ja koko vaihtariuden etenemisestä. Niin kuin blogin nimestäkin käy ilmi olen lähössä Amerikkaan ja lähdön olisi tarkoitus tapahtua syksyllä 2013. Tosiaan en vielä tiedä minne päin olen menossa, mikä tahansa käy.  Järjestönä toimii mulla AFS ja on tähän asti  toiminut ongelmitta! 
Nyt tähän mennessä olen joka toinen päivä innoissasi lähdöstä ja sitten niinä muina päivinä mietin, etten tule todellakaan selviämään siellä ja en halua jättää mun elämää tänne. Kuitenkin olen kuullut, että lähes kaikille vaihtareille on käynyt noin. Niinäkin päivinä jolloin en haluaisi lähteä tiedän, että  haluan sitä kuitenkin enemmän kuin mitään muuta ja tällä hetkellä en jaksaisi odottaa lähtöä! Lupaan myös antaa teille kaikille todellisen kuvan vaihtarina olemisesta mitään kaunistelematta, sen ihanuuksineen ja vaikeuksineen. 




                                                                        Tervetuloa seurailemaan!


8 kommenttia:

  1. Siis tähän on ihan sairaan upee! :)

    VastaaPoista
  2. Tässä sun blogissas on muuten tosi kiva ulkoasu! Tosta vaihtoon lähdöstä: mieti että se yks vuos on ihan oikeesti todella lyhyt aika sun elämästä ja se menee ihan älyttömän nopeasti. Pian jo itket siellä Jenkkien päässä, ettet halua vielä lähteä takaisin Suomeen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) tottahan se on että aika lyhyt aika se vuosi on! Ja toivottavasti noinpäin :)

      Poista
  3. vaikuttaa tosi kivalta tää sun blogi:) alan varmaa seuraileen, vaikka en lukijoihin liittyiskään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et tykkäät :)! Saat seurata ihan miten itse haluat jos vain sisältö kiinnostaa :)

      Poista

Kiitos kommentista <3