keskiviikko 9. tammikuuta 2013

cheercheercheer


 Tänään oli joukkuekarsinnat niin kuin joka vuoden alussa. Sain paikan seuramme edustukseen samoin kuin viime vuonna. Jee, saan siis jatkaa unelmajoukkueessani ainakin puolivuotta! Cheerin parissa aika kuluu niin nopeasti ja pian huomaankin olevani seuran kevätnäytöksessä, joka järjestetään joka toukokuu. Sitten mulla on vain vajaa kaksi kuukautta lähtöön, hui. Onneksi ahrera treenaaminen alkaa kuitenkin vasta maanantaina, koska nyt on niin paljon kiireitä ja paikatkin jumissa. 

Olen pitkään miettinyt jatkaisinko cheerleadingiä Amerikassa, jos vain siihen olisi mahdollisuus. Kyllä uskon, että jatkaisin. Haluaisin kokea miten eri tavalla samat asiat siellä tehdään ja miten siellä yleensäkkään treenataan. Sitten voisin tuoda oppimani asiat tänne Suomeen ja siitä olisi hyötyä muillekkin. Tiedän tosin, että menisin aika helppo tasoiseen joukkueeseen erittäin huonojen akrobatia taitojeni takia, tosin olen kuitenkin sitä mieltä, että se on se tekeminen eikä se taso. No, aika näyttää löydetäänkö me   minut ensivuonna toisesta cheerjoukkueesta toiselta puolelta maailamaa. Eli siis jos mahdollisuuden tullen aloitan tulen omistamaan muutaman postauksen aidolle Amerikkalaiselle cheerleadingille. 

Okei, nyt myönnän miksi moni on sanonut mua ihan toivottomaksi tapaukseksi. Huomiseksi pitäisi tehdä vielä läksyt ja äidinkielen informatiivinen puhe! Puhe pidetään Seitsemästä veljeksestä, josta luin kaksi ensimmäistä sivua, perusteluina se että olin muka lomalla niin kiireinen. Itseasiassa minulle ei ole edes selvinnyt mikä tämä informatiivinen puhe on, mutta se selviää viimeistään huomenna muitten hyvin valmisteltuja puheita kuunnellessa. Halusin kuitenkin tulla kertomaan teille tästä saavuttamastani kunniasta jatkaa jäsenenä Turun parhaassa cheerleading joukkueessa. Menkää aikaisin nukkumaan ja nukkukaa hyvin myös minunkin puolesta!

2 kommenttia:

  1. mietin et ois tosi kiva jos voisit tehä sellasen videon sun vaihtarivuoden alussa, jossa puhut enkkua, ja puolessavälissä ja lopussa vielä yhen? ois kiva tietää paljonko se taito oikeesti kehittyy siellä ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin tehdä :)! Sellanen video toimisi varmaan hyvänä esimerkkinä muillekkin, koska jos mä saan mun enkunkielen kuulostamaan edes jonkun verran puheelta niin aivan varmasti kaikki muutkin :D oon nimittäin enkussa toivoton tapaus....

      Poista

Kiitos kommentista <3