perjantai 4. tammikuuta 2013

tyttöjen päivä


Helou! Eilen näin koulukavereita, kun vietimme tyttöjen päivää yhen kaverimme luona. Oi oli kyllä niin ihanaa! Porealtailtiin, syötiin, laulettiin Sings Staria ja katseltiin leffaa.
Olen varmaankin sanonutkin jo, etten aio tehdä mitään postauksia pelkästään minun päivääni koskien, joten tälläkin on ihan oma idea! Olen ajatellut jos rupeaisin tekemään tässä kevään mittaan postauksia siitä, mitä luulen tulevani ikävöimään Amerikassa. Sitten siellä voin ikävä koittaessa vaikka lueskella vanhoja postauksia. Ja jos olen oikein extremelapsi teen osan jopa videolla! Olen ajatellut tekeväni videoita ainakin  vaihdon aikana, koska silloin voin puhua suomea silloin kuin haluan ja muutenkin se on varmasti ainakin kavereilleni ja miksi ei tietysti muillekkin mukavampaa. Mun pitää vain vähän rohkaistua. Mulla olisi jopa pari ideaakin valmiina. Kuitenkin tästä postauksesta sen verran, että en ymmärrä miten en saa olla parhaimpien Suomiystävien kanssa melkein vuoteen!

Eilen sain sähköpostia AFS:ltä ja siinä käskettiin antaa vähän tarkempaa tietoa neljän vuoden takaisesta sairaalareissustani ja käskettiin lisätä joitakin kouluarvosanoja. Mun vaihtohakemus oltiin siis jo lähettetty AMERIKKAAN!! Joku Amerikkalainen on lukenut mitä olin kirjoittanut! Ei tätä mun hehkutustani taida ketään tajuta, koska lappuihin tarvittiin kuitenkin lisää tietoa. Sain kuitenkin tiedot lähetettyjä jo tänään ja pian ne siellä Amerikan päässä saa lähetettyä niitä jo eteenpäin!

6 kommenttia:

  1. Aaaaw kui hieno postaus!<3 ois just vaiks kuin kiva jos tekisit sellasen vähän tarkemmin postauksen et mitä sul tulee ikävä. Niinku vaiks kerrot sun viidest parhaasta ystävästä yksittäin samassa postauksessa:) miltä tuntuu jättää ne vuodeks ja mitä he ajattelevat sun lähdöstä ym :) olis ihana kuulla sillä lähden itsekkin reilun vuoden päästä vaihtoon et millanen fiilis tulee hyvien kavereiden suhteen puol vuotta ennen lähtöä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tuollaista olin vähän ajatellutkin ja ihanaa kuulla että edes joku pitää ideasta :)!! Tällaiset ihanat kommentit piristävätkin superisti päivää <3

      Poista
  2. aaa ihanasti kaikkee mässyy ! :--D ja oi sä sait ne jo lähetettyy takas, mun pitäs päästä sinne lääkärii ja saada kaikkee ja ää ärsyttää ku toivon vaa et mitä nopeemmin ne ois täysin kunnossa ni sitä nopeemmin saattais saada sijotustiedot :D tai sit toiveajattelua... mut noi postaussuunnitelmat kuulostaa tosi kivalta, saatan jossai vaihees vähä matkia jos et pahastu ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa voi ei!! Joo haluisin tietää ees suunnilleen minne päin oon menossa mutta mun tuurilla saan tietää sen aikasintaa tuntii ennen lähtöä :Dd! Hhah ja joo en todellakaan pahastu ;)

      Poista
  3. kiva postaus:---) videopostaukset on tosi kivoja, niitä voisit tehä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)! Jee, kivaa että joku niitä edes katsoisi :)

      Poista

Kiitos kommentista <3