torstai 7. helmikuuta 2013

torstai-ilta

Heippa kaikki ja terveisiä nuhaiselta minulta! Ajattelin tulla tänne kirjoittelemaan, ettei blogini ihan ehdi hiljetä ja onhan mulla teille tietysti jotain kerrottavaakin. Elikkäs itselläni vaihtarius ei ole oikein edistynyt, mutta yksi ystäväni on saanut jo vähän vihiä siitä, että hänen host-perheensä olisi löydetty jo nyt. Ihan mahtavaa ja olen tosi onnellinen kaikkien puolesta ketkä saa host-perheensä jo tosi aikaisin! Myöskin tällä viikolla ainakin mun koulussa aikoi toiseksi viimeinen jakso ja menossa mulla on mm. viimeinen englannin kurssi ennen jenkkilää, joka on tosiaankin vähän pelottavaa. Jotenkin tuntuu, ettei tälläisellä kielitaidolla voi millään mennä maahan missä puhutaan eri kieltä. Ja muuten tästä mun kielitaidosta on tulossa pientä näytettä joskus kaukaisessa tulevaisuudessa, koska olen luvannut tehdä videon missä jutustelen englanniksi... Tässä oli tälläinen pieni torstai-illan info ja yritän mennä mahdollisimman aikaisin nukkumaan, että karkottaisin tämän nuhan. Nuha on muuten niin ärsyttävä kipeys, koska ei sen takia viitsi olla koulusta/treeneistä pois, mutta kuitenkin on kokoajan huono ja väsynyt  olo ja ainakin nenään sattuu ihan kauheasti! Laitan loppuun vielä kuvia maanantaipäivältä, kun olimme viimeisen kokeen jälkeen kaverimme luona  juhlistamassa koeviikosta selviämistä! 


Miksi tuo vimppa kuva meni noin huono laatuseksi... Muuten 50 lukijan raja lähestyy pelottavasti, kiitos huimasti! Jos koskaan sen verran lukijoita tulen  saamaan, aion keksi teille jotakin kivaa (tai sitten te keksitte minulle, hehe). Pysykää kaikki terveämpänä kuin minä ja menkää aikaisin nukkumaan niin kuin minulla olisi tarkoitus!

4 kommenttia:

  1. On niiin mukava aina tulla bloggeriin ko näkee että muutkin vaihtarit on käyny kirjottelemassa:) Sun blogissa on ihania kuvia aina!

    www.peppi-az.blogspot.com
    tossa mun vaihtariblogi ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja olen samaa mieltä siitä, että kaikkia vaihtaripostauksia on kiva lukea! Meenkin heti kurkkaamaan sunkin blogin!

      Poista
  2. heei minkä ikänen oot :)? ja vähän siistiä oikeesti toi vaihtariks lähteminen! itekki haluisin kyl mut en varmaa uskalla :D ja kiva tää sun blogi:)
    http://lovelifelivelove-ella.blogspot.fi/ käy kurkkii jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon syntyny vasta loppuvuodesta niin oon 16 :) Mut hei, suosittelen noin mäkin ensin ajattelin (ja ajattelen vieläkin) mut mikä ei tapa niin vahvistaa ;)

      Poista

Kiitos kommentista <3