keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

haaste x2

Hyvää keskiviikkoa kaikille! Enää kaksi päivää koulua ennen viikonloppua, joten ollaan jo voiton puolella! Mun viikonloppu suunnitelmissa on vaan lepäilyä ja kokeisiin lukua, joka tosin kuulostaa nyt niin hyvältä, koska oon kokoajan hirveen väsynyt ja mieli tekis vaan olla tekemättä yhtään mitään. Muuten, mun koulussa alkaa ensi viikolla koeviikko! Sitten alkaa VIIMEINEN jakso Suomikoulua vuoteen. Luulin syksyllä, että kesään  on niin pitkä aika, etten edes elä sinne asti. Tajusin myös maanantaina, että mulla on enää yksi normaali enkun tunti ennen vaihtoa. Apua rupeen panikoitumaan!

Oi äiti oli tehny mulle ihanan välipalan!
Kuitenkin nyt asiaan, elikkä mut ollaan haastettu tähän nyt tosi paljon blogeissa pyörivään haasteeseen eli pitää vastata 11 haastajan lähettämään kysymykseen  ja keksiä 11 kysymystä itsestään. Lisäksi pitäisi haastaa 11 muuta blogaajaa ja keksiä 11 kysymystä heille. Mutta mielestäni tämä haaste on ollut melkein kaikissa blogeissa, mitä seurailen joten olen tosi tylsä enkä haasta ketään! Myöskin mut haastettiin tähän kaksi kertaa, joten ajattelin jos  vastailen molempien kysymyksiin. Kiitos siis Ninnille ja Maijalle haasteista :)


 1.   Jos saisit viettää loppuelämäsi yhden julkisuuden ihmisen kanssa, kuka se olisi? Jillian Michaels. Amerikkalainen julkkis, joka tunnetaan lähinnä Personal Trainerina ja valmentaa The Biggest Loserissa.

2.   Jos sinulla olisi mahdollisuus lähteä vaiho-oppilaaksi minne menisit ja miksi? Amerikkaan Amerikkaan ;)! Koska haluan tietää millainen se paikka on oikeasti, olen Amerikka fani ja se on turvallinen paikka vaihtarille. Tällä lähinnä tarkoitan sitä, että sinne menee vuosittain niin monia vaihtareita, että niillä on kokemusta.

3.   Mitä mieltä olet suomalaisesta musiikista ja TV-ohjelmista/sarjoista? Mulla ei ole mitään hirveän kielteistä mielipidettä. Suomi on pieni maa, joten ei  sen tarvitsekkaan tehdä niin hyviä mediaihmeitä, kun esimerkiksi Amerikan. Ihan tykkään kaikesta suomalaisesta.
4.   Mihin maahan matkustaisit jos sinulla olisi rahaa riesaksi asti? Miksi juuri sinne? Amerikkaan, mutta jos sitä ei kelvata niin menisin varmaan maailmanympärysmatkalle. Olipa tylsä vastaus :D
5.   Oletko luova ihminen? Jos olet niin missä asiassa?
En todellakaan osaa piirtää tai tehdä mitään tälläistä, mutta toisalta oon aivoiltani aika luova, koska mulla on aina kauheasti ideoita! Tosin en tiedä onko se luovuutta...
6.   Oletko järjestelmällinen ihminen vai heitteletkö tavarasi minne sattuu?
Omassa huoneessa heittelen mihin sattuu, mutta muualla missä mun paiskomat tavarat olisi jollekkin haitaksi olen aika järjestelmällinen.
7.   Tuletko hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa?
Omasta mielestäni juu :)
8.   Millainen olisi unelma tulevaisuutesi? Asuisin jossain päin Amerikkaa, mulla olisi oma TV-ohjelma ja tekisin myös jotain auttamis työtä. Voisin myös toimia supercheerleaderina, mallina ja näyttelijänä. Mulla olisi myös paljon lemmikeitä ja joku kiva perhe mistä en oikeen osaa sanoa mitään :D! Pikkusisko voisi asua mun naapurissa ja mulla olisi ympäri maailmaa kavereita! Juu realistiselta kuulostaa...
9.   Jos sinun olisi pakko muuttaa ulkomaille pois perheesi luota, minne muuttaisit? Saisit valita yhden henkilön mukaasi. Et myöskään näkisi/voisi pitää yhteyttä perheeseesi enää koskaan. Huh, onneksi tälläistä ei tarvitse miettiä! Varmaan Australiaan muuttaisin, koska en enää viitsi sanoa Amerikkaa. Paitsi jos en uskaltaisi niin jonnekkin etelä-Euroopan maahan. Paitsi luulen, että päätyisin tuohon lahden toiselle puolella Ruotsiin mun siskon kanssa :D!
10.   Mistä nettipaikoista olet ”riippuvainen” eli mitä käytät päivittäin tai edes muutaman kerran viikossa? Facebook, Blogger, Youtube ainakin.
11.  Jos saisit valita yhden aivoan toiveen mikä se olisi? SuperAnna, haha!

Lisää kysymyksiä

1. Mikä haluaisit olla isona? Jossain terveyteen liittyvässä auttamis ammatissa olisi kiva työskennellä! Tällä en tosin tarkoita lääkäriä.
2. Paras TV-sarja/ohjelma? Entä leffa? Titanic on ainakin paras leffa ja en oikeen ehdi seuraileman telkkari muuta kuin kesäisin, joten sanon The Biggest Loser.
3. Jos saisit olla kuka tahansa henkilö yhden päivän, kuka olisit? Jillian Michaels ja opittekin jo tietämään ketä hän on :)
4. Oletko mielestäsi enemmän ulospäinsuuntautut vai ujo? Seurasta riippuen, mutta luonteeltani enemmän ulospäinsuuntautunut.
5. Paras muisto viime vuodelta? Apua! Varmaankin EM-kilpailut Italiassa.
6. Shoppailetko paljon? En! Ennen ostelin paljon enemmän, mutta tänävuonna olen ostanut vain ihan muutamia juttuja?!
7. Harrastuksesi? kilpacheerleading
8. Missä kaikissa maissa olet käynyt? Espanja, Kreikka, Italia, Saksa ja Ruotsi. Varmaan muuallakin, mutta ei tule ainakaan mieleen.
9. Miksi rupesit kirjoittamaan blogia? Vaihtovuotta varten
10. Tykkäätkö enemmän talvesta vai kesästä? Miksi? Kesästä, koska en tykkää kylmästä ilmasta ja en jaksa pukea järkyttävän kokoisia toppakerroksia päälleni.
11. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa 10 miljoonaa euroa? Hyppisisin ilosta ja ostaisin 50mm objektiivin, koska en tiedä mitä muuta tarvitsisin. 

Sitten nämä mun keksimä asiat itsestäni. Tämä oli oikeasti tosi vaikeeta!
 1. Inhoan kylmää! Musta tulee ihan kauhea pikkulapsi kun on kylmä.
2. Mulla on tosi rajoittunu ruokavalio. Inhoan monia hedelmiä ja kasviksia esimerkiksi banaania, kiwiä, tomaattia, paprikaa...
3. Otin vähän aika sitten korvakorut! Tosin jouduin menemään laittamaan ne kaksi kertaa, koska ensimmäisellä kerralla reittäjä laittoi ne ihan korvalehden reunaan, niin että näytin luppakorvaiselta...
4. Rakastan eläimiä! Eteenkin koiria ja heppoja.
5. Olen aika pitkä 175-176 cm. Toivottavasti Amerikka ei ole täynnä mini-ihmisiä.
6. Rakastan buffeteita! Ihanaa kun saa syödä sitä mitä tykkää ja niin paljon kuin haluaa.
7. Suvaitsemattomat ihmiset ärsyttää mua. Tällä tarkoitan suuria ennakkoluuloja jotain ihmistä tai jopa ihmisryhmää kohtaan.
8. Kesällä menen perheen kanssa matkalle Kreikkaan, Kosin saareen. Odotan sitä tosi paljon, mutta tulemma takaisin 5. heinäkuuta, joten mun lähtöön ei ole enää paljon aikaa!
9. Olen maailman toisiksi hitain lukija, mun ekaluokkalaisen siskon jälkeen. 
10. Odotan pääsiäslomaa, mutta harmittaa koska se on osuut juuri koeviikolle.
11. Apuvalmennan meidän seuran (cheerleading) A-junnujen akroa ( =akrobatiaa)

Tässä tämä haaste ja anteeksi erittäin tylsistä kuvista. Sain ehdotuksen, että tekisin postauksen mun normaalista päivästä Suomessa ja sitten Amerikassa tekisin sellaisen samanlaisen. Musta toi kuulosti tosi hyvältä ja ajattelinkin toteuttaa tuon normaalin Suomipäivän ihan pian! Nyt lähden tekemään siskoille ja mulle ruokaa ennen kuin me kaikki lähdetään treeneihin. Moikka!

2 kommenttia:

  1. Toi normaali päivä juttu oli hyvä, mut voisko siitä tehdä sellasen et 100kuvaa päivästä et kulkisit päivän kameran kanssa ja kuvailisit ja sit amerikas sellanen kans :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voin ottaa paljon kuvia ja ajattelinkin kulkea kokopäivän kameran kanssa, mutta jos 100 kuvaa rupeen tunkemaan niin kaikki saa hermoromahduksen eikä jaksa katsoa kuvia edes puoleen väliin :D!!

      Poista

Kiitos kommentista <3