lauantai 23. maaliskuuta 2013

suomipäivä


Heräsin herätyskelloon 06:13
En taaskaan jasanut nousta sängystä, joten jäin selailemaan lehteä
Käyn aamuisin myös facebookissa ja lueskelen blogeja. Huomatkaa toi "kirjaudutaan ulos..." vaikka olen kirjautumassa sisään...
06:37 vihdoin mä ja mun Amerikka yöpaita jaksettiin nousta
Mulla on aina ihan superkylmä kun herään, joten valkkaan kouluun lämpimät (ja extra rumat) vaatteet. Ihailen niitä, kenellä riittää aamuisin motivaatio miettiä kunnolla mitä päälleen pistää.
Mulla on melkein aina hiukset kiinni! Jos mun hiukset on auki ne tunkee tielle joka paikasta.
En myöskään jaksa meikata paljon aamuisin...
Syön joka aamu aamupalan! Yleensä se näyttää suunnilleen tältä, mutta leivät on välillä korvattu karjalanpiirakoilla ja omena muroilla! Oon myöskin koko elämäni juonut samaa aamumehua.
Sitten mulla onkin yleensä jo kiire. Välillä saattaa oikeat kirjatkin osua kassiin.
Inhoan olla farkuilla kotona, joten laitan ne vasta ihan viimetingassa jalkaa.
Pysäkille mulla on matkaa 100 metriä jonka melkein aina juoksen, että olisin pysäkillä 07:20 
Ihana auringonpaiste suoraan mun pysäkille!
Koulu alkaa 08:10 ja ensin mulla olikin enkun kuuntelukoe. Sen jälkeen terveystietoa.
Koulussa ruokailu alkaa 11:00 ja tarjolla oli mantelikalaa, joten päätettiin käydä kaupassa, johon matkaa on n. 400 metriä
Yleensä mun koulu loppuu 14:30 jonka jälkeen joudun täysillä juoksemaan keskustaan jonne matkaa on n. kilometri, jotta ehtisin 14:40 bussiin.
Tänään kuitenkin pääsin perjantain kunniaksi koulusta jo 13:00!
Kävin pyörimässä keskustassa
BussiAnna
Kokopäivän paistoi ihanasti aurinko!
Vaihdoin kotivaatteet ja laitoin kasvonaamion, jota tosin ei ollut paljoakaan jäljellä, koska sisko oli käyttänyt sitä.
Glitteristä tarttui kuitenkin mukaan mun ekat itse ostamat korvikset.
Välipalaksi join vähän erilaista vadelmapirtelöä, johon oltiin käytetty jäätelön tilalla maustamatontajogurttia, jos oikein ymmärsin (en siis itse tehnyt).
Olin ihan hirmu väsynyt, joten ajattelin jos nopeat päiväunet piristäisi. Yleensä en kuitenkaan ehdi nukkua päiväunia, vaikka kuinka haluaisin.
Kun heräsin, oli tullut sähköpostiin kutsu ekalle valmennustilaisuudelle!!
Eka tän vuoden kotona syöty sämpylä!
Luin myös vähän aikaa enkun sanoja.
Sitten pitikin alkaa jo valmistautumaan treeneihin.
Pääsin treeneihin kyydillä, tosin vietiin samalla pikkusisko synttäreille ja olin super ajoissa.
Treenit alkoivat 19:00 ja olin niin aikaisin paikalla, etten päässyt edes sisälle
Kaverin kanssa piti mennä treenien jälkeen leffaan, mutta tarjolla oli vain huonoja paikkoja, joten mentiin heselle istuskelemaan ja juomaan pirtelöä.
Lähdin jo 22:35 bussilla kotiin, jonne mulla on keskustasta matkaa vähän alle 6 kilometriä.
Saunaan!
Tarkoituksenani oli illalla vielä katsella vanhoja Salkkareita, mutta sänky vei voiton ja menin nukkumaan 23:45

6 kommenttia:

  1. Ketkä kaikki sun kavereista on lähdössä vaihtoon ja kuka minnekin päin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä saanko nimiä alkaa luetella ja muutenkin tulis kauhee lista :D mutta jenkkeihin melkein kaikki, mutta myös Ausseihin ja Brasseihin :)! Voin myöhemmin tehä vaiks sellasen listan mis on niitten blogejakin ;)

      Poista
  2. kivanolosia postauksia sulla ja huippuhieno toi banneri!! jään seurailemaan sun jenkkivuotta :)

    essi-bonjourfrance.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3