perjantai 5. huhtikuuta 2013

lisäinfoa AFSltä


Wow, en olisi ikinä uskonut selviäväni tästä viikosta! Tosiaan VIISI koetta takana ja ihan hyvin on mennyt lukuunottamatta tämän päiväistä enkun koetta. Maanantaina mulla on vielä yksi koe, joten enää ihan murto-osa  jäljellä. Sen jälkeen pitäisi selvitä vielä yksi jakso, mikä on täynnä kohtuullisen kamalia aineita, mutta toivon selviäväni siitä sillä voimalla, että jenkeissä saatan ikävöidä Suomikoulua. Apua, lähtö vaan lähenee ja lähenee ja tässä kuussa on ensimmäinen orientaatio-juttukin!


Sitten enemmän vaihtarijuttuja! Sain tänään AFSltä sähköpostia, jossa kerrottiin minun lentävän Chicagoon. Tämä siis tarkoittaa, että sijoitukseni on mahdollisesti: Illinois, Indiana, Iowa, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota tai Wisconsin. Eli paljon vaihtoehtoja, mutta kaikki siellä  vähän itäpuolella ja enemmän pohjoisessa. Jos joku toinen AFS vaihtari on saanut tiedon lentelevänsä näillä näkymin Chicagoon  (tai ihan minne vaan) niin laita viestiä mulle! Toivottavasti saisin mahdollisimman nopeasti lisäinfoa tosta paikasta, mutta ainakin nyt tiedän ettei mua ollakkaan unohdettu, haha! Ei mulla oikein muuta asiaa ollut, ollu vähän hiljaista täällä blogissa, mutta syytetään koeviikkoa. Ulkonakin alkaa jo ihan oikeasti näyttää keväältä ja ei varmastikkaan kestä enää kovin kauaa, kun maa on ihan lumeton. Tai toivottavasti ainakaan, sillä en jaksa odottaa kesäilmoja. Itseasiassa ostin tänään bikinitkin pian alkavan kesän kunniaksi!

11 kommenttia:

  1. oi vitsi kivat jenkkilippu kuvat!:) Oot muuten tosi kaunis ja siul on älyttömän ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit sä oot ihan tajuttoman kaunis ja noi sun hiukset on iihanat! :) Ja niin hassulta ku tää kuulostaa niin sulle sopii toi jenkkien lippu :DD väreiltään siis... :D Tuli muuten mieleen että mun kaveri taitaa mennä kanssa afs:sän kautta Jenkkeihin! Mä voin kysyä siltä joskos se olisi saanut noita tietoja, kun se ei oikein näitä blogeja lue :D

    http://chocorosa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan kauheesti ja haha pitää alkaa useimminki kuvailemaan jenkkilipun kans :D!! Ja joo kysy mihin hän on menossa :)

      Poista
    2. Se mun kaveri lentää Las Vegasiin! :) harmi kun ei oo sun kanssa samassa

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ou jee ehin jo panikoitumaan et oon ainut :D!

      Poista
  4. Kiva, kun oot saanut vähän tietoa jo sijoituksesta!:)
    Ja ihanan positiivinen asenne sulla, kun osaat aatella kesän tulevan jo kohta, kun musta tuntuu, että sinne on vielä ikuisuus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niiinpä, mutta siihen se tieto on jäänytkin :D. Haha, musta taas olis toisaalta kiva jos tuntuisi kesään olevan ikuisuus, koska aika menee pelottavan nopeesti ja pian oonkin jo lentokoneessa kohti jenkkejä :D! Mutta kiitos :)

      Poista

Kiitos kommentista <3