keskiviikko 1. toukokuuta 2013

vihdoin toukokuu


Hyvää toukokuuta kaikille! Olen niin innoissani ja toisaalta peloissani, kun viedään jo viimeistä koulukuukautta! Mun piti tulla kirjoittelemaan jo viikonloppuna, mutta olikin kokoajan ihan kamalasti puuhaa joten en millään ehtinyt. Kävin kuitenkin pienimuotoisella kuvaus reissulla, joka tosiaankin jäi aika pieneksi kun tajusin seisovani säärtä myöten mutaisessa lähiojassa. Ja mä kun luulin, että olin rakennellut hyvän lautasillan ojan yli.

Miten teidän vappu meni? Oma vappuni meni tosi hyvin kavereitten kanssa  hengailessa ja juhliessa. Tänään kävin myös vappuperinteen mukaan muutaman kaverin kanssa piknikillä. Harmi kun tälläistä vappua en voi viettää ensi vuonna! Vappu on vaan niin ihanan rento juhla ja säätkin silloin ovat  kohtalaisen hyvät Suomen ilmastoon nähden. Tälläinen juhla voisi siis olla vähän useammin! Vapun juhlimisen takia jäin eliset yöunet aika huonoiksi ja huomenna on kouluaamu, joten pitää yrittää mennä aikaisin nukkumaan, mutta sitä ennen menen kuitenkin perheen kanssa grillailemaa alkaneen toukokuun kunniaksi. Tästä tuli taas vähän lyhyempää postausta, mutta kunnon asiapostausta on tulossa toivottavasti viikonloppuna! Toivottavasti saisin jo pian postailla mun host-perheestä ja paikasta mihin olen menossa...


2 kommenttia:

  1. Itse paljuilin vappuna ja katsoin Hopitti leffan. Ja tänään katsoin kaverin kanssa Harry Potterin, kun tarkoitus olisi katsoa kaikki alusta loppuun :D Ja mä ootan noita perhetietoja varmaan yhtä innoissani kun säkin :D


    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa toikin kivalta :)! Äää joo perhetiedot pliiiis tulkaa!

      Poista

Kiitos kommentista <3