torstai 13. kesäkuuta 2013

vihdoinkin viisumi


Jee, mulle myönnettiin viisumi! Tällä kaikki ne, jotka eivät vielä ole viisumia saanet voivat lohduttautua, että jos minä sen saan niin varmasti kaikki muutkin, jollei ole ajatellut rahoittaa jenkeissä terrori-iskua tai syyllistyä kansanmurhaan. Samalla kun kävin hakemassa tuon viisumipaketin R-kioskilta, hain muuttoilmoituksen. Tänään tuli luultavasti viimeinen laskukin, joten lähtö on lähellä, enää 55 päivää ja niistäkin mulla menee 8 Kreikan matkassa! Olen näköjään oikeasti lähdössä... Nyt kesälomalla olen alkanut melkein joka yö näkemään jotain unta vaihdosta ja aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi se on mielessä. Välillä tulee myös hirveitä ahdistuskohtauksia, mutta onneksi monet mielessä pyörivät asiat ovat  kuitenkin positiivisia. Kuitenkin tuntuu, että päivät vain vierivät ja tuntuu etten käytä näitä viimeisiä päiviä Suomessa oikein. Huomenna olen kuitenkin lähdössä pariksi päiväksi mummin luokse, joten en ihan joka hetkeä täällä onneksi vietä. Ja jos sunnuntaina ei ole kauheasti kiireitä (kuten näillänäkymin ei tosiaankaan) tulen postailemaan vähän enemmän mun kesäsuunnitelmista, ennen kuin tämä kesä ehtii kokonaan kadota! 

Pitäkää kaikki lomailijat ja työn raskaan raatajatkin kiva viikonloppu :)!

1 kommentti:

Kiitos kommentista <3