keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

ekat dollarit ikinä


Heippahei! Ajattelin tulla raottamaan teille mitä viime päivinä olen puuhaillut ja mitä näinä kahtena viikkona olisi vielä tarkoitus tehdä. Kiire on ollut melkein kokoajan, lähinnä sen takia, että maanantaina tein listaa mitä kaikkea pitää vielä tehdä enne lähtöä. Lista täyttyi yli 30 tärkeällä kohdalla ja listaan en laittanut yhtäkään 'näe kaveria'-kohtaa, koska yritän parhaani mukaan sitä joka tapauksessa tehdä joka päivä. Kuitenkin sunnuntaina aloitin oikein kunnolla miettimään mitä pakkaan ja paiskoinkin koko vaatekaapin sisällön lattialle. Nyt melkein kaikki on tiedossa ja olen jo vähän ehtinyt kuvailemaan matkalaukun sisältöä, postausta siitä viimeistään ensi viikolla, että tulee mahdollisimman todellinen sisältö esiteltyä. Maanantaina aloitettiin mun huoneen tyhjentämistä ja päätettiin se toistaiseksi itseasiassa juuri äsken. Huone siis remontoidaan ja pikkusisko lainaa sitä nyt mun vaihdon ajan. Tiistaina tuli ostettua loputkin tuliaiset ja mm. USAn adapteri. Myös löysin itselleni mukavat matkustus vaatteet, ihanan pinkit lököhousut ja tummansinisen hupparin. Sain myös mun ekat dollarit!! Tänään sain vaatekaapin siivottua, elikkä suomeksi suurin osa on nyt hyvässä tallessa UFFin laatikoissa... On kuitenkin näihin päiviin mahtunut mukavaakin tekemistä, nimittäin kavereiden kanssa oloa, piknikejä ja rannalla oloa. Paljon on kuitenkin vielä tehtävää ja en halua jattää niitä viimeisiin päiviin, niinkuin mulla yleensä on tapana, sillä silloin haluan täysillä nauttia vielä perheestä ja kavereista täällä Suomessa! Apua, en uskalla edes kuvitella tasan kahtaviikkoa eteenpäin... Tosin veikkaan, että olen silloin kirjoittamassa teille jotain postausta joka on täynnä tekstiä mistä ei saa mitään selvää. Tässä oli vain vähän tälläistä sneak peekkiä ja tulen kirjoittelemaan vähän enemmän ajatuksella, isomaalla määrällä parempia kuvia ja paremmalla ajalla tässä tämän viikon aikana! Toivottavasti sillon mun 'to do'- lista olisi jo aika lopussa. 


Hauskoja kesä päiviä kaikille!


6 kommenttia:

  1. Paljon vaihdoit noit dollareit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain lahjaks ton reilu pari sataa dollarii, mut en oo viel ees miettiny kuin paljon ite vaihtaisin :D...

      Poista
  2. hei mistä noita jenkkiadaptereja saa? :) en ees tajunnu et semmonenki pitäis hankkii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan Clas Ohlsonilta ostin, eti vaan sellanen mis on joku jenkkilipun kuva, hehe :D!

      Poista
  3. Moi ! :) Harkitsen itse vaihtariksi lähtöä Amerikkaan vuoden päästä, ainoana ongelmana vaan on että minkä järjestön kautta lähtisin. Afs kuitenkin kuulostaa hyvältä ja oon kallistumassa siihen, onko mitään huonoja kokemuksia? Ja saiko siinä toivoa osavaltiota, tai oliko siinä mitään sellaista että jos maksoi niin pääsisi varmemmin haluamaansa paikkaan niinkuin joissain järjestöissä on ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :)! Mulla ei ole mitään huonoa tästä järjestöstä ja suosittelen todella suurella sydämmellä! Kaikki toimii nopeasti, AFS henkilöt ovat todella asiansa osaavia, sua tullaan muistuttelemaan kaikista tärkeistä asioista ja muutenkin musta ainakin tuntuu että oon tosi hyvissä käsissä! Ja ei oo mitään tollasta jos maksaa jotain lisää, voi päästä tiettyyn osa valtioon, kyllä sitä siellä haastattelussa kysytään minne haluaisit mennä, mutta en tiiä vaikuttaako se :D! Suosittelen :)

      Poista

Kiitos kommentista <3