torstai 18. heinäkuuta 2013

lähtö lähenee


Moikkamoi! Ehjin nahoin selvisin eilen mummin luota tänne Turkuun. Piti jo silloin tulla kirjoittelemaan, mutta ärsytti mun lumian käytös niin paljon, että jätin suosiolla välistä ettei olisi mitään angstipostausta tullut. Jos joku on hyvä tälläisissä kännykkä asioista, niin voiko kertoa miten saan ladattua sovelluksia? Kun yritän ladata, se käskee määrittämään Ome Perhe- osion, mutta sekään ei onnistu?! Höh.
Nyt olen kuitenkin löhöillyt, syönyt ja leikkinyt pikku hauvan kanssa ihan tarpeeksi ja pakko alkaa miettimään taas näitä vaihtari juttuja ja palaamaan ihmisten ilmoille. Huomenna on läksiäiset part. 1, jotka on yhteiset kahden muun vaihtari tytön kanssa! Todella innolla niitä odotan, mutta kuitenkin haikeat fiilikset, sillä en enää kaikki ihania ehdi tuon jälkeen nähdä... Mutta hei, katsokaa mitä kivuuksia löysin Tarjoustalosta! Matkalaukun kiristysvyön (noin 7e) ja osoite-läpyskän (noin 4e)! Taisi olla kohtalo hukata se limenvihreä kiristysvyö. Tästä tuli tälläinen tynkäpostaus, mutta viikonloppuna luvassa toivon mukaan paljon kuvia läksiäisistä. Ja hei, enää KAKSIKYMMENTÄ päivää lähtöön. Koska saa alkaa panikoimaan?!

6 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama ongelma tän lumian kaa, tosi ärsyttävää kun se on mun aussipuhelin ja iha tyhmä ilman sovelluksii! Mä alotin pakkaa 2vk enne mut sitä ei kannata stressaa se oli mul ainaki aika helppoo ottaa vaa lempivaatteet ja kaikki muu mitä nyt tarvii;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tä on ihan sairaan ärsyttävää!! Pakko varmaan viedä jollekki lumia nerol tää :D! Ja Joo oon aika mont listaa tehny mitä oon aatellu mukaan ottaa, mut en yhtäkää koepakkausta et toivotaan et kaikki romut mahtuis mukaan :) en kyl usko et mahtuu...

      Poista
  2. Mulla on enää 6 päivää lähtöön ja mä oon kyllä panikoinu jo vaikka kuinka kauan :DD Mä varotan, että toi 20 päivää menee ihan tajuttoman nopee ja ennenku huomaatkaa nii ootki jo lähtemässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui niin vähän enää!! Mu ihan sairaan hyvää reissuu sulle 8) ja joo oon kans panikoinu viime syksyt saakka mut jotenkin tä muuttuu ihan erilaiseks ku lähtö on oikeesti lähellä... Apuaaa poksahdan ehkä pian :D

      Poista
  3. Hei joo mulla oli sama juttu kun hankin lumian, elikkä sun huoltajan tarvii kirjautuu windowssii että saat kaupan toimimaan ._.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Joo vihdoin ku saatiin tehtyy ne tunnukset niin Windows ei suostu lataa jotain ohjelmaa siihe :D niin turhaa musta ku androidillekki kaikki saa latailla mitä tykkää :D!! Mut kiitos kuitenki :)

      Poista

Kiitos kommentista <3