sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

viime päiviä


Hellou! Ylempänä esitelty vähän muutamien päivien kuvasaldoa, jota ei kiitettävän paljoa olekkaan. Päiviin on mahtunut läksiäislahjojen tekoa, suunnittelua, uimista, kavereiden näkemistä, siskon kanssa kuvailua ja tänään (eli sunnuntaina) yllätin parhaan ystäväni päivällisellä. Oon muutenkin yrittänyt nauttia näistä viimeisistä päivistä Suomessa ja näille viimeisille päiville jokaiselle on jotain suunniteltavaa! Tiistaina on sukulaisten läksiäiset samalla kun juhlitaan pikkusiskoni nimipäiviä, keksiviikkona näen pitkäaikaista kaveria ketä en ole koko vuonna nähnyt, torstaina olisi tarkoitus suunnata parhaiden ystävien kanssa päiväristeilylle Maarianhaminaan ja niin edes päin. Sitten alkaakin mun viimeinen viikonloppu. Täällä. Oikeesti. Joka suunnasta lentää kysymyksiä, jännittääkö. Jännittää, mutta jännittää ihan mukavasti. Ei ahdista tai järkytä tai mitään. Tuntuu hyvältä. Ainoana asiana pelottaa vaan se, kun en tiedä miten tulen käyttäytymään tuonlaisissa tilanteissa missä en ole ikinä ennen ollut. Pelkään etten kestä ikävää tai tulee suuria ongelmia kielen kanssa. Tai pelottaa että olen yksin siellä, missä ei näitä tuttuja ja turvallisia ihmisiä ole. Tosin olen niin tyytyväinen mun hostperheeseen ja vihdoin ja viimein olen alkanut puhua myös hostperheen pojan kanssa, joka on minua muutaman kuukautta nuorempi ja käydään yhdessä koulua. Juttu luistaa tosi hyvin ja hän vaikuttaa muutenkin todella mukavalta ja rennolta! Odotan innolla, että pääsen tapaamaan heidät kaikki ja viettämään vuoden heidän kanssaan! Olen niin innoissani, ihan oikeasti! Silti pelottaa jättää kaikki, mutta kai se on normaalia jännittää jotain mistä ei vielä mitään tiedä. Mutta hei, muutaman kymmenin minuutin päästä voin sanoa lähtevän ensi viikolla, en voi ymmärtää! Sen takia taitaakin tulla niin tönkköä tekstiä, koska en itsekkään oikeen käsitä tätä. Kuitenkin huomenna olisi luvassa ainakin leipomista läksiäisiin ja tavoitteena olisi jonkun näköinen Amerikka-kakku väsäillä, kerron sitten miten onnistuin. Ja muutenkin taidan mennä nyt nukkumaan.

Yölliset terveiset multa ja hyvää yötä!




3 kommenttia:

  1. mitä tarkotat läksiäislahjoilla? siis ostatko sää sun kavereille jotain lahjoja vai ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tai siis lähinnä askartelen niille jotain muistojuttuja :) Näytän teillekkin mitä annan heti kun olen ne antanut!

      Poista
  2. Namnamnam, olin niin megasuper iloisesti yllätetty!! Oot varsinainen top chef ja friendkin!;) anyway iihania kuvia jälleen ja oot upea metästallustelija!<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3