torstai 29. elokuuta 2013

my room in America

Huone ovelta. Tämä on vähän suurempi kuin mun Suomessa ja seinät ovat tuollaista hieman vihertävää varmaaankin mintun väristä, tai vähän haaleampaa. Mulla on myös huoneessa kolme aika isoa ikkunaa, joten ainakin valoa tulee tarpeeksi.
Ovelta otettu kuva eri kulmassa. Tosiaan vasemmalla puolella on vaattekaappi, tai no sellainen takokaappi. Suoraan edessäpäin on lipasto, missä onkin muut vaatteet.
Takaseinä, jossa vaatekaappi ja tuolla syvennyksessä hyllykkö. Niin kuin näkyy, olen vaatekaappiin saanut mahdutettua myös mun matkalaukun, jonka vasemmalla puolella on vielä toinen hyllykkö.
Vaatekaapin sisältöä. Olen todella onnellinen, että sain myös tälläisen tankokaapin omaan huoneeseen. Ja tietysti kivan pinkit henkarit ovat plussaa!
Erittäin huono kuva lasikaapin sisällöstä. Sieltä kuitenkin lyötyy täältä saatuja juttuja, kynssilakkoja, muistoja Suomesta ja muuta pientä.
Ystävien antamat muistokirjat ovat kunniapaikalla lasikaapissa. Aina helposti saatavilla!
Perhe- ja sisaruskuvia Kreikan lomalta, Turusta muistoksi saatu kortti ja parhaan ystävän tekemä ihana kuvakollaasi!
KEEP WORKING! Tämä on myös aitiopaikalla  tsemppaamassa mua, että joka päivä muistaisin tuon sanoman.
Alimmalta hyllyltä löytyy toistaiseksi tälläistä ja rojupoksi, jossa on kaiken maailman ihme lappusia, lähinnä mitä olen saanut kirkkokäynneiltä.
Tältä näyttää mun hyllykön päällinen. Noita VS pusseja olisi tarkoitus tulla vielä lisää ;)! En myöskään pistä pahekseni, jos huomaan myös muutaman Hollister -pussukan eksyneen tänne... 
Sitten on tämä vaatelipasto, jonka päältä löytyy EM -kilpailu rusetti, kynttilää, kukkaa, VSn ihanaa rasvaa ja AFS-kortti.
Tässä näkyy paremmin tämä kortti, jonka kanssa tulin tänne kolme viikkoa sitten!
On vähän huolestuttavaa, että mun laatikot ovat jo nyt alkanut pursuilemaan... Onneksi on jo lähes kaikki perustarvikkeet ostettu.
Toinen erittäin huono kuva, nimittäin mun pyödästä. Tuli muuten vasta nyt mieleen, ettei mulla ole vielä tuolia, mutta kai sellaisenkin jostain saan etsittyä. Harmi kun maisemat eivät näy... Sen verran voin sanoa, että ikkunasta näkyy paljon vihreää!
Niin kuin näkyy, pidän aika paljon tavaroita, kuten mm. osaa meikeistä pöydän päällä, ihan vain tilan vienti syistä.  Muutenkin on helpompi alkaa valmistautua, kun ei tarvitse alkaa kaivamaan tavaroita mistään. Ai mikä laiskuus?
Pöydällä myös kuva musta ja parhaasta ystävästä, joka oli mun huoneessa Suomessakin. Takana näkyy lamppu, toiselta parhaalta ystävältä saatu onnenkalu ja VSn juomapuollo. Odotan innolla, että saan alkaa käyttää tuota vaikkapa koulussa!
Tässä näkyy mun pöydän pienen kaapin sisältöä. Siellä on erittäin iso nivaska tärkeitä ja vähemmän tärkeitä lappuja, paperia, kuulokkeet, tuoksumönjää ja kaverin sanoja lainaten, täällä on myös mun YOLO-poksi, tosin sisältö tällä poksilla mulla on vähän erilainen, Fatzerin suklaata, Angry Birds karkkeja ja Läkeroleja.
Mukaan lähti myös vanha kuva parhaista ystävistä, joka pääsi kaapin oveani koristamaan.
Tältä näyttää mun pöytälaatikon sisältö. Paljon kyniä ja muuta tälläistä, koti-avaimet, vähän lisää tärkeitä lappusia ja purkkaa, joka alkaa uhata loppua pian!
Mulla on myös tälläinen ihana prinsessapeili, joka näyttää tässä kuvassa todella pieneltä. Tässä kuvassa näkyy myös aika hyvin tämän huoneen seinien oikea väri.
Sitten ollaan jo mun yöpöydässä, mistä olenkin jo kuvaa laittanut. Siellä istuskelee mun ensimmäinen pehmolelu amerikan lipun kanssa! Jo tuo ruskea lamppu on jotain parhautta! Sinne laitetaan tuoksumönjää (mistä kerron pari kuvaa ylempänä) ja sitten laitetaan lamppu päälle niin koko huone tuoksuu ihan taivaalliselta! Noita eri hajuja on satoja ja oli ihan hirveän vaikea valita. Meillä on noita täällä kotona ihan sairaan monta, joten talo tuoksuu erittäin hyvältä.
Oven viereisellä seinällä on sänky ja sen yläpuolella on vaikka mitä taulua. Mom on mulle monta kertaa sanonut että saan ottaa pois ihan mitä haluan, mutta seinistä tulisi niin tyhjät, joten se on kotoisampaa näin. Sängyn päädyn yläpuolella näkyy tuollainen sininen sydän, jossa lukee Suomeksi tervetuloa! Sen vieressä on kaksi mun rakkautta, mitkä löytyivätkin mun Suomihuoneesta myös, elikkä parhaan ystävän ystävänpäivä lahjat, pinkki sydän ja lila kartonki, mihin olen lisännyt tuon sinisen tähden näköisen jutun missä lukee mun nimi ja mikä oli hotellihuoneen ovessa, missä vietin ensimmäisen yöni Amerikan mantereella.
Ihanan iso sänky ja olen jo tottunut tuollaiseen vähän erilaiseen peittoon, mikä on ihme multa! Sänky on mukavan pehmoinen ja siinä mahtuu kierimään mihin suuntaan haluaa.
Ja loppuun vielä kuva tästä aivan ihanasta valokatkaisijasta! Miksi meillä on suomessa tylsiä valkoisia?

Heippahei! Vihdoinkin sain laiskaa itseäni niskasta kiinni ja toteutin tämän huonepostauksen, jos nyt ehkä tuli vähän liiankin pitkä... Tein tosiaankin vielä Suomessa ollessani huonepostauksen Suomihuoneestani ja jos et ole sitä vielä nähnyt ja haluat vertailla uutta ja vanhaa huonettani, vois tehdä sen tästä. Mulle kuuluu täällä lomailun ohessa todella hyvää, jotenkin olen pari viimeistä päivää ollut vaan todella onnellinen, vaikken oikein mitään ole tehnytkään. Olen yrittänyt olla paljon ulkona, mutta viime päivinä siellä on ollu tuhottoman kuuma. Siinä sitten pitikin muutaman kerran hieroa silmiä, kun aamulla meni katsomaan lämpömittaria joka näytti yli 100F, joka on melkein 40C! Haluaisin pukeutua jo kivoihin neuleisiin ja farkkuihin, joten syksy mun puolesta voisi alkaa jo tulemaan. Outoa, että siitä on jo kolme viikkoa kun lähdin Suomesta! Koulu alkaa jo ensiviikolla ja musta on kokoajan tuntunut siltä, ettei se koulu ala vielä pitkään aikaan, mutta nyt on jo alkanut vähän jänskättämään. Tämä päivä taitaa vielä mennä lököillessä ja mulla on muutama juttu mikä pitäisi hoitaa. Sitten viikonlopuksi olisi vaikka mitä ohjelmaa, mm. huomenna AFS tapaaminen, mistä tosin en tiedä yhtään mitään, hehe. Tulen siis vielä ennen koulun alkua kirjoittelemaan fiiliksistä ja viikonlopun ohjelmasta, kun itsekkin tiedän siitä paremmin jotain. Ainii, tein aamupalaksi riisipuuroa ja arvatkaa mitä! Se onnistui! Itseasiassa näpsisin sen valmistuksesta kuvia ja voin laittaa niitä tänne tässä joskus, että näette millaisista aineksista sitä täällä tein. See you!

5 kommenttia:

  1. Oho teit onnistunutta riisarii?!?! Ja onpas siellä kuuma! Tääl nytki on jotain 16 astetta! :( ja juu ku selasin noit sun huone kuvii nii aattelin monta kertaa et tää vois jo loppuu! Mut ihan kivaa postaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe joo tieks se näyttiki ihan samalt ku se mitä tein sillo meille :D Oho oon luullu et siel on lämpimämpää :/ mut juu, kiitos pölkky ;)

      Poista
  2. hei tuli tässä mieleen, että jos haluat tilailla jotain suomalaisia herkkuja sieltä Amerikasta, niin www.nordichouse.com on hyvä paikka :) se on californiassa. ei oo itellä kokemusta, mutta oon kuullu et ihan hyvä mesta :)

    VastaaPoista
  3. Missä joukkueessa olit suomessa? Ootko tällähetkellä missään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon TCS Smash Dragonsseissa ja täällä en harrasta! :)

      Poista

Kiitos kommentista <3