sunnuntai 4. elokuuta 2013

only three days left



Kiitos rakas ihanasta kakusta <3




Hellou! Vimpasta viikonlopusta täällä Suomessa on nyt selvitty ja jäljellä on enää muutama päivä. Kolme päivää. Olen hyvästellyt jo rakkaita ystäviä, hoidellut viimehetken asioita ja kuunnellut vanhemmilta viimehetken ohjeita tähän maailman valloitukseen, mutta siltikään ei tunnu todelliselta. Niinkuin tänään sanoinkin, tuntuu, että pian herään ja olenkin vasta lähettänyt hakupaketin. Tuntuu, että enne lähtöä on vielä niin palhjon tehtävää, vaikkei oikeasti sitä niin paljoa olekkaan. Kokoajan pitää olla jotakin tekemässä ja stressaan ihan hirveästi. Ja kaikki tutut tietävät, etten oikeasti ikinä stressaa, toivottavasti lentokoneessa helpottaa... En kyllä usko :D! Huomenna aion yrittää herätä aikaisin ja lähteä suoraan keskustaan hoitelemaan viimehetken asioita, mm. ostamaan balleriinat, koska paras ystäväni ei kehtaa lähettää minua maailmalle kolme vuotta vanhojen Lindexin rikkinäisten balleriinojen kanssa, kalenteri, muistikortti ja joitakin hygienia tuotteita. Sen jälkeen on luvassa ystävien kanssa oloa, vähän valmistelua ja illal toisteksi viimeiset treenit... Ihan hirveetä, jäädä paitsi kisakaudesta, Suomen Mestaruus kisoista, uuden joukkueen valinnasta ja ihan vaan lähes joka päiväisistä treeneistä, missä nyt taidan olla seitsemän vuotta käynyt. Veikkaan, ettei mun cheerura jatku jenkeissä, sillä mun koulussa näyttää olevan akrobaattisesti todella hyvät joukkueet verrattuna Suomen joukkueisiin. Mutta saa nähdä, enhän jenkkilään ole vielä edes päässyt. 
"Hakkaanko päätä seinään ja itken koko ajan kuin hullu? Tai pystynkö edes tajuamaan mitä on tapahtumassa? Varmaankin makaan jossain metsässä pää muurahaispesässä... Entä jos en vaan uskalla mennä? En uskalla edes kuvitellakkaan sitä tilannetta, kun pitäisi lähteä lentokentälle. Halaan varmaan mattoanikin hyvästiksi! Mun pitää varmaan hakata pala talomme seinästä mukaan muistoksi. Entä miten käytän ajan täällä, kun on vain pari päivää jäljellä? Pitäisi olla kavereitten kanssa ja nähdä perhettä ja sukulaisia. Ahdistaa ajatella ihmisten halaavan vähän kuin hyvästiksi." Noin olin kirjoittanut tähän postaukseen yli puolivuotta sitten. Postauksessa kerroin siitä, mikä siinä tilanteessa jännittää eniten ja tuo tekstin pätkä on otettu kohdasta 'fiilikset pari päivää ennen lähtöä'. Nyt mä elän tuota kyseistä hetkeä, mutta en ole läheskään niin paniikissa kun luulin olevani. Vähän ahdistaa ja on kiire. Mutta tuntuu, että ehdin tulemaan 'valmiiksi' ennen lähtöä. Toivon mukaan!
Tätä viikonloppua vietin siis lähinnä vaan kavereiden kanssa! Lauantaina päädyttiin istumaan iltaa ulkona aika myöhäänkin ja tänään olin piknikillä koulukavereiden kanssa, joista osaa en nyt sitten enää näe... Tulee niin ikävä! Mutta mulla on aika hyvä fiilis sinäänsä, koska nuo todelliset ystävät täällä on mulla tän vuoden jälkeen ja monia vuosia niiden jälkeenkin. Kävin tänään myös nauttimassa viimeisiä kertoja mulle super rakkaassa saunassa ja söin puuroa! Oi että, tällästä tulen ikävöimään, mutta ruokapostausta luvassa vielä ennen lähtöä ja olen jo pakkauspostausta aloitellut ja teen kaikkeni, että saan sen vielä huomen päivällä näytille teille, jos jollain sattuisi vaikka olemaan kriisi ja ei tiedä mitä mukaansa ottaisi :D! Voi taivas tulipas taa paljon tekstiä multa... Hei, mitens muut vaihtarit! Kuinka monta päivää vielä lähtöön? Entä paljonko tekemistä? Ja sitten  maaginen kysymys, joko jännittää? Huomiseen!

8 kommenttia:

  1. Paljon tsemppiä sulle :) varmasti hieno vuosi edessä. Välillä tulee iskemään järjetön koti-ikävä, mutta loppujen lopuks vuosi menee niin nopeesti... Nauti täysillä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Juu siihen oonkin jo osannut valmistautua ja se vähän jännittääkin miten sen tulee kestämään! Mutta kai se siitä ja kyllä, varmasti nautin kun tuonne asti lähdenkin ;)

      Poista
  2. voin hyvin kuvitella sun tilanteen ja ahdistuksen, vaikka tollasessa tilanteessa en oo ite ollutkaa. mä oon kauhea asioiden jännittäjä ja jännitän kauheesti pieniäkin uusia juttuja ja tilanteita, voin vaan kuvitella mitä se tulee olemaan se mun vaihtoon lähtö parin vuoden päästä. jännittää jo nyt vaikka en oo es hakenu tai mua hyväksytty xD mut toivotan sulle onnea ja tsemppiä matkaan! ♡ ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että oot kans lähdössä vaihtoon, sillä vaikka mäkin olen aika jännittäjäitkupilli, niin tähän asti olen selvinnyt ja tämä on jo nyt tuonut niin hyviä kokemuksia, että kyllä kannattaa! Jännää, että voin sanoo jo nyt ite tälleen, mutta kyllä se lähtö sieltä tulee sillä niin se tuli mullakin (hui kamala!) ;) ja kiitos ihan hirmusesti <3!

      Poista
  3. Mulla kaks päivää jäljellä ja vähän hassua joo sanoa, että "lähden jenkkeihin ylihuomenna". Tekemistä riittäisi mut nääh, en jaksa stressaa :D muut stressaa ku en oo oikee tehny mitää mut ite meen aika rennosti edellee. Ja ei, ei jännitä yhtään :DD haha.
    Vähän hirvittää kyllä kun aattelen sitä aikaa kuinka pitkä se oikeasti on.. Mut eiköhän myö selvitä!:) Tsemppiä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin ku lähet jo päivää aikasemmin! No apua, tää on ihan hullua sanoo, että lähetään jo tällä viikolla, sillä vähän aikaa sitten panikkoin sitä, että lähden tänä vuonna! Hui. Mutta parempi kai se on tolleen mennäö stressaamatta ja päivä kerrallaan :) Me selvitään, ja tsemppiä ihan hirveesti sullekkin :)!!

      Poista
  4. Only days until I will meet you in Columbus!!! I will pick you up on Friday, and we will drive further north and meet up with the rest of the family. We will spend the night in a hotel because our family reunion and picnic is on Saturday. Then Saturday night we will drive to your new "home away from home" in Raymond!
    I will be praying for your safety as you travel to the U.S. I hope that you are more excited than you are nervous!
    --Mary Wolter

    VastaaPoista
  5. tänään on 20 päivää ja jännittää ihan tajuttomasti!! :D näin just unta et oli 4 päivää... Tuntuu et lähtö ois jotenkin kauheen surullinen juttu vaik eiks tää oo yks meidän elämän hienoimpii hetkiä?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3