maanantai 26. elokuuta 2013

seven bridges trailhead

Hellouta! Tulin postailemaan eilen, eli sunnuntaina otetuilla kuvilla, jolloin olimme mom, minä ja vanhin sisko tuollaisella vähän kuin luontopolulla kävelemässä. Siellä meni polkuja joka suuntaan ja oli niin niin kaunista kun voi vain olla! Oli kyllä Kreikan saarten missä olen käynyt, eli Zakynthoksen ja Kosin upeiden maisemien jälkeen kauneinta mitä olen ikinä nähnyt. Harmi vaan, ettei kuvat oikein tee oikeutta noille ihanille maisemille... Lähdettiin tuonne siis melkeinpä heti kirkon jälkeen ja siinä se päivä vierähtikin. Sen lisäksi, että illalla istuimme pari tuntia syöden ja nauraen koko perhe joillekkin super hauskoille lyhyt vidoille. Elikkä taas kerran oli niin ihana päivä! Tänään sitten alkoikin mun viimeinen loma viikko. Tällä viikolla pitäisi käydä metsästelemässä vähän kouluvaatteita, sillä olen saanut vähän ristiriitaista tietoa meidän koulun pukeutumis säännöistä, joten ainakin ensimmäisiksi päiviksi tarvitsen jotain mikä on varmasti soveliasta. Vielä en ole koulun alkua ehtinyt jänskättämään, lähinnä olen vain innoissani kun saan tutustua uusiin ihmisiin ja nähdä millaista se High School oikeasti on. Olen nyt niin tottunut tähän ihanaakin ihanampaan lomailuun, joten aikaiset aamuherätykset, kokeet ja kaikki muutkin inhottavat asiat, mitä sen koulu tuo tullessaan ei kyllä innosta. Tosin nyt olen reilu viikon verran ruvennut jo totuttelemaan herätyskelloon ja tänäänkin se soi jo 8:00 aamutreenille. Tämän päivän ohjelmasta ei ole oikein varmuutta, mutta saattaa mahdollisesti olla, että tapahtuu jotain huisin hirveää... Siitä sitten lisää ensi kerralla, jos se toteutuu ;)

Hyvää alkanutta viikkoa for everyone!

2 kommenttia:

  1. Vitsi kun oma halu lähteä kasvaa aina kun lukee näitä! Ihana blogi (:

    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3