keskiviikko 7. elokuuta 2013

what is in my suitcase

Moi! Luvassa postaus siitä, miten olen pakannut vaihtoon. Tämä kuitenkin  riippuu minne päin on lähdössä, mutta siltikin luulen, että perus kamat on kaikkilla samat, kuten normaalit lökövaatteet, urheiluvaatteet ja siistimmät vaatteet. Tässä kuitenkin kuvina sitä mitä mulla tällä hetkellä matkalaukusta löytyy.

Ehdottomasti maailman ihanimmat läksiäislahjat <3

Kaksi normaalia neuletta ja mustat farkut.
Lökövaatteet, jotka aion laittaa myös lentsikkaan.
Vähän siistimpää yläosaa ja vaaleat farkut.
Näillänäkymin kolmet farkkushotsit.
Muutama näitä pikkutoppeja, bandeauta?
Pari normaalia pitkähihaista, vain yksi jos ei mahdu.
Noin kolme toppia ja kaksi t-paitaa.
Kahdet alusshotsit ja kolmet treeni-/lököshotsit
Juoksuhousut ja ehkä puolipitkät lököhousut.
Otan myös mukaan takin, joka on tuulitakki, mutta sinne saa lisättyä myös fliis-vuoren.
Tottakai ihania muistoja suomesta, kuten onnenkalu, ensimmäinen pehmolelu, kuvia, tule uni suloinen -tyynyliina, jonka mummi on tehnyt ja Suomirusetti, jolla voitettiin EM-kultaa!
Anteeksi huono kuva, mutta lenkkarit, balleriinat, Kaepat (cheerkengät/sisäkengät varmuuden vuoksi) ja korkkarit. Jalkaan laitan converset.
Käsimatkatavaralaukku tällä hetkellä.
Ja matkalaukku.
Eipä kovin kummoinen tullut mun laukun sisältö postauksesta, sillä onnistuin poistamaan monta kuvaa. En oikeen handlaa tätä uuden koneen käyttöä vielä! Kuitenkin vähän tuollaiselta mun matkalaukun sisältö näyttää. Lisäyksenä aikanin kolme mekkoa, yksi juhlava musta, yksi pikkumusta ja maximekko. Alusvaatteet, bikinit ja pieni pyyhe tottakai. Myöskin tuliaiset ja muistot olen tuonne saanut tungettua. Tosin nyt mun pitäisi mennä punnitsemaan laukku... Vähän aikaa sitten se painoi 22 kiloa, mutta olen lisäillyt sinne vaikka mitä! Oikeasti tuo 23 kiloa on ihan hirmu vähän ja se käsimatkatavaroiden 8 kiloa menee ihan hullun nopeasti. Hmm, ja mitäs ohjeita ja vinkkejä pakkaukseen mulla olisi? Ainakin aloita aikaisemmin kuin edellisenä iltana/yönä. Silloin on niin paljon muutakin tehtävää ja itsekkin olen tänään taloa ympäri juossut. Lähtöön on nyt noin 3 tuntia ja kiiretä pitää. Myöskin suosittelen alkamaan pesemään pyykkiä jo muutamia päiviä ennen ja listat ovat myösin hyviä. Niin kamalaa kuin se onkin, kannattaa pakata vähän kuin viikon lomamatkalle. Tosin hieman monipuolisemmin, muttei ainakaan enempää kamppeita. Muuta en oikein vielä osaa sanoa, koska en tiedä kuinka hyvin olen pakannut. Olen varmaan unohtanut ihan kaikki :D. Nyt kuitenkin jatkan talon ympäri juoksemista ja teen erittäin sekavan fiilispostauksen nyt hieman ennen lähtöä! KOHTA.

3 kommenttia:

  1. Jee mulla on samanlainen kissapyyhe ku toi sun keltanen alimmassa kuvassa (& kaikissa kolmessa koossa) ihq ;) no ei, mut kiva törmätä tämmöseen tarkempaan postaukseen matkalaukun sisällöstä, viime vuoden lähtijöiltä kun näitä ei kauheesti löytyny :D

    Mut toivotaan et lennot menee hyvin & toivottavasti ensitapaaminen hostien kanssa menee hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah jeee 8)! No niimpä, sen takii olinki vähän kriisis et mitäs tonne laukkuu pitäis tunkee... Mut juu toivon syvästi kans, mut vähän (tai ei ees niin vähää) jännittää :D!

      Poista
    2. Täytyy sit onnistua kaivamaan tääki esiin ku tiellä lähtö sillon vuoden päästä koittaa … :D Ja sehän ei ois ees inhimillistä jos ei jännittäis ;)

      Poista

Kiitos kommentista <3