torstai 24. lokakuuta 2013

just saying

Hellou! Tänään eli torstaina koulu alkaa 3 tuntia myöhemmin kuin normaalisti, joten mulla on hyvin aikaa kirjoitella mun fiiliksistä ja muutakin liirumlaarumia teille. Kuvituksena käytän jotain vanhoja ei julkaistuja kuvia.
Thanks hostmom!!
Kun lähdin vaihtoon, ostin Suomesta mukaani kalenterin. Jep, kivan vaaleanpunaisen ja yksi perjantai-ilta istuin kotona Suomessa sohvalla koristellen sitä timanttitarroilla. Siitä asti olen sitä täyttänyt ahkerasti, sillä vaihto-vuoden lopussa on kiva selailla mitä kaikkea on tapahtunut. Tämän päivän kohdalla kalenterissa lukee mm. late start ja että koulussa on tänään liikuntaa. Eilen kalenterissa luki kuitenkin erilainen teksti. Siinä luki "Oot selvinnyt jo ihan sairaan pitkälle! Ihailen tätä ihmistä, tsemppiä jatkoon :)", suunnilleen noin. Lopussa oli teksti "T. Anna 14.8". Vaikka tosta on aikaa, muistan ton päivän ihan selvästi. Se oli keskiviikko ja mulla oli ekaa kertaa täällä koti-ikävä. Ei se onneksi kauaa kestänyt ja ei sen jälkeen ole ainakaan pahemmin ilmestynyt. Aika menee vaan niin nopeasti ja siinä samalla muutun koko ajan. Onneksi vaan parempaan suuntaan ja se on ihan mahtavaa huomata se itsekkin.
En tykkää yhtään ajatuksesta ittestäni reilu kaksi kuukautta sitten. En osaa ees sanoo millanen olin, mutta voin sanoa että oon vahvistunut niin niin paljon. Huomaan paljon enemmän pieniä positiivisia juttuja, osaan hillitä itseni ja hoitaa asioita englanniksi. Ennen kaikkea saanut maailman mahtavampia kokemuksia. Tuo asioitten hoitaminen on ollut mulle aika rankkaa. Oppii kyllä niin hyvin, kun kokoajan pitää itse olla kärryillä kaikesta, kysyä, varmistella ja kysyä vielä uudestaan. Soitella ja lähetellä sähköposteja. Hyvä kun reilut kaksi kuukautta sitten sain aikaiseksi soitettua kampaajalle ja varattua sinne ajan.
Nyt kun kaksi ja puoli kuukautta on takana, kaikkien vaihtarikäyrien mukaan mun pitäisi olla siellä matalimmissa pisteessä. En tiedä, mahdollisesti olenkin, kai. Vietän täällä todella kivaa elämää, mutta jotenkin tässä kohdassa väsyttää. Jotkut päivät saattaa tuntua vaihto-oppilaan kokopäivä työltä, kun yrittää pysyä vahvana ja näyttää edes vähän iloiselta ettei porukka saa suomalaisista ihan masentunutta kuvaa. Mielialat voi ihan pikkujutuista vaihdella 0 ja 100 välillä, mutta sen otan enemmän huvittavana asiana. Nyt kun tännekkin on tullut jo kylmemmät säät ja pimenee aikaisemmin, olen todella väsynyt myös iltaisin. Ikävä mulla ei ole oikeastaan. Tai no on, haluaisin nähdä mun ystävät ja tehdä jotain idioottia siskojen kanssa. Mutta ei se sinäänsä ikävää ole, kaipuuta vain. Välillä myös turhauduttaa vähän kaikki. Jos näiden juttujen perusteella mut määritellään sinne vaihtarivuoden alimpaan nyppylään, kai mä sitten siellä olen.
Mulle kuitenkin kuuluu tänne hyvää. Tosi kivoja juttuja tiedossa ja pian vaihdetaan toiseen 'jaksoon'. Paljon kivoja juttuja on tiedossa, mitä tekee välillä liiankin pitkistä koulupäivistä kivoja. Esimerkiksi huomenna on lähtö koko viikonlopuksi telttailemaan. Hyi kauhia, tulee varmaan olemaan niin kylmä kun oon ihan jäässä, kun nukun mun huoneessakin viiden peiton (okei, paksun filtin) kanssa. Mutta seura on hyvää joten reissu kuulostaa paremmalta kuin hyvältä. Jos mun taidot riittää, yritän ajastaa teille postauksen homecoming tansseista. Nyt kuitenkin pitää lähteä sinne kouluun ja tultiin siis siihen tulokseen, etten valitettavasti ihaile itseäni vaikka niin kovasti kaksi kuukautta sitten luulin. Ehkä sitten keväällä! 

Ja ihan by the waynä mut saa vapaasti tilata youtubessa, jonne olen alkanut myös tehdä videoita. Mm. videosta 'sunnuntai löpinää' löytyy muutamia klipsejä homecoming tansseista. Oon noista videoista yrittänyt täällä pitää vielä toistaiseksi vähemmän meteliä, ettei koko mun maailma räjähtäisi, hehe... Mutta niin mun kanavaan pääset TÄSTÄ

5 kommenttia:

  1. oot varmaa ihana sisko sun pikkusiskoilles :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. parhaani yritän, mutta siltikin pitää yrittää lisää :) kiitos!

      Poista
  2. missä videossa eetu mainitsi sut vai kuulinko ihan väärin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eei mun tietääkseni missään, mutta hän kommentoi mulle hehe :D

      Poista

Kiitos kommentista <3