maanantai 21. lokakuuta 2013

MAI DEI | VIDEO

Vihdoin ja viimein! Kyllä oli jo aikakin, sillä tätä on niin kertakaikkisen huimasti pyydetty ja kiitos siitä. Video on kuvattu viime perjantaina (18.10), joilloin mulla oli ihan peruspäivä. Videon tekemisessä on ollut kyllä niin paljon ongelmia ettei rajaa, mutta te kaikki ihanat ansaitsette mun vaivan ihan ehdottomasti. Tunnen huonoa omatuntoa, sillä en ole tänne kirjoitellut nyt paljoa ja tuntuu, että olen ollut hirveän itsekäs, kun en ole tänne mitään kirjoitellut ihmisille ketkä Suomen päässä mahdollistaa tämä vuoden, ihmisille ketkä mua siellä odottaa tai niille ketkä on jaksautunut painaa 'lue tätä blogia' nappia tai  vaan kuluttaa aikaa muhun tätä tekstiä lukiessa. Kuitenkin, elikkä arkipäivisin tulee mentyä nukkumaan jo 9 aikaan ja iltapäivän koneella olot tulee korvattua useimmiten läksyillä. Välillä illalla myös saatan käydä jossain. Tällästä tämä on, erilaista normaalia elämää! Pikkuisen tuli myös pitkä, mutta 24 tuntia oli vaikea tiivistää 15 minsaan... Tiedän, olen huono tiivistämään! Mutta leffaeväät vaan valmiiksi ja enjoy.

ok ongelmat vaan jatkui ja en saanut videota normaalissa muodossa tänne, joten painakaa linkistä 8)

Mun viikonlopusta sen verran, että en ole oikeasti tehnyt mitään. Tai no, syönyt ja syöny vähän lisää, ulkoillut, ollut kirkossa, raivokkaasti taistellut tämän videon kanssa, muokannut muutamia kuvia ja ollut niiin paljon koneella. Ja ei, en tunne edes huonoa omatuntoa. Tutustuin nimittäin paremmin kahteen ihanaan saksalaisvaihtariin, joiden kanssa en ehtinyt jutella orientaatiossa hirveästi ja toisen kanssa sovittiin jo tapaamisestakin. Hommasin myös koko ensi viikonlopuksi tekemistä, kun mennään Silvian (Italia), Selinan (Saksa) ja Selinan momin kanssa leireilemään! Ollaan siis kaikki samassa koulussa, mutta ei olla kolmestaan kovinkaan montaa kertaa aikaa vietetty. Toivottavasti nämä suunnitelmat toteutuu! Seuraavalla viikolla mulla onkin on synttärit, kääk oon jo huimat 17 pian :D! Muistan mun viime synttärit kuin eilisen päivän ja en voi uskoa, että on kulunut jo vuosi. Mutta tosta lisää toisessa postauksessa, kun ehdin jo yhden järkytyksen, tai no iloisen järkytyksen (onkohan edes sellaista) viikonlopun aikana kokea. Ja synttäreitten jälkeisenä viikonloppuna on jeejeejee AFS Fun Day, eli pääsen tapaamaan vaihtareita uusiksi! Vannon, että tulee ainakin pari postausta tällä viikolla, sillä mulla on teille paljon juttuja. Toistamiseen jo, ootte ihania, kiitos kun jaksatte seurailla mun elämää täällä ja mm. te teette mun olon täällä turvalliseksi. Kertokaas muuten mitä tykkäsitte videosta! 

♡ Anna



14 kommenttia:

  1. Video ei toimi youtube kertoi että ei ole sallittu maassamme...:/

    VastaaPoista
  2. Ääh toi video ei toimi mulla jonku tekijänoikeus jutun takia:(

    VastaaPoista
  3. Voitsä laittaa silleen että ton videon voi kattoa puhelimesta ?:)

    VastaaPoista
  4. onko sun herkkupäivä tossa? Et ainakaa paljooo herkuttele... taitaa jäädä kunnon amerikka kokonaan kokematta jos toi on sun koko viikon herkuttelu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. myönnettäköön että puolikas purkki nutellaa, keksipaketti, hedelmät ja pari limsaa, riitti pariksi tuntia 8) mutta vaikka en olisikaan noita naamaan iskenyt, ei mun vaihtovuosi vuotena olisi muuttunut suuntaan tai toiseen. Uudet makuelämykset on sitten erikseen :)

      Poista
  5. Mua raivostuttaa nää ihmisten ruoka/liikuntakommentit..

    Mutta anyways Anna, ihana video! :)) mulla toimi hyvin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on lähinnä oma asia mitä naamaansa rynttää tai koska liikkuu, ennen kuin siihen itse apua hakee :D mutta voi kiitos paljon :)!

      Poista
  6. heei saiskohan ton silleen et näkys puhelimellaki? :) googleta vaikka jos et osaa!! :) ja ää rakastan sun blogia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :) ja joo laitan sen puhkullekki sopivaks!

      Poista
  7. onko tossa videossa jotain musiikkia? Mulla toimii muuten hyvin mut äänet ei vaa jotenki toimi :/ + Ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on poistettu väliaikasesti, joten sun kone on ihan fine! ja voi kiitos :)

      Poista

Kiitos kommentista <3