lauantai 23. marraskuuta 2013

100th POST

Moikka! Kun avasin Bloggerin, huomasin, että mulla on 99 julkaistua postausta, joten tämä saa kunnian olla mun sadas postaus. Itseasiassa mulla ei mitään erityisen tähdellistä asiaa ole, mutta kun kerrankin on aikaa niin miksipäs sitä ei kirjoittaisi, kun sitä juttua kuitenkin riittää. Tämä viikko oli koulussa jotenkin erityisen raskas, joten olen ihan pataattina makoilemassa sohvalla. Paras tapa viettää perjantai! Tosin pikkusen tunnen huonoa omatuntoa, kun mua pyydettiin kattelemaan leffaa siskon talolle, mutta kieltäydyin... Lopettelin tuossa justiinsa cheerleadingin Suomen Mestaruus Karsinta -videoiden katselemista, jotka oli pari viikkoa takaperin ja jossa myös itse olisin ollut, jos en olisi täällä. Mulla on niin ikävä mun harrastusta, että voisin poksahtaa tähän paikkaan! Mulla on ollu siis koko ajan aika kova kaipuu takaisin treenaamaan sitä mitä oikeasti rakastan, mutta nyt näiden kisojen ja vielä tulevien Suomen Mestaruus kilpailujen takia ikävä vaan kasvaa. Toisaalta tämä vuosi antaa varmasti enemmän puhtia tuleviin treeneihin, joita varmasti on vielä todella monia edessä!
Muihin juttuihin. Mulla on ihan tosi kivaa täällä. Ei siis todellakaan sillä tavalla, että olisin ihan kokoajan onneni kukkuloillaan, ei todellakaan. Mutta siis yleisesti oon todella onnellinen, koska kaikki vaan on hyvin. Mulla on perhe, tiedän jo monet käytännöt, mulla on paljon juttuja mitä odottaa, mulla on harraksia ja kavereita. Vaikka joskus saattaa tuntua maailman yksinäisimmältä, on kiva nähdä kuinka paljon musta silti välitetään. Musta myös on hyvä, että elämässä ja varsinkin täällä on juttuja, vaikka vaan ihan pieniä, mitä odottaa ja mistä on innoissaan, koska ne auttaa jaksamaan niinä raskaimpinakin hetkinä. Ja mulla noita onkin vaikka millä mitalla. Ensinnäkin odotan huomista (lauantaista) tapaamista kaverin kanssa ja sama juttu sunnuntaina, sitten odotan mun ensimmäistä Thanksgivingiä, joka on ensiviikon tostaina. Eli siis ei mitään maailmaa räjäyttäviä juttuja, vaan aika pieniä, jotka voi nostaa mielialan vaikka ihan nollasta sataan. Vähän muuten jäskättää tuo Thanksgiving, koska en tiedä siitä oikein mitään, vaikka kovasti olen yrittänyt kysellä. Tiedän juhlinnan syyn ja sen, että tullaan syömään paljon, mutta sekin jo kuulostaa ihan tarpeeksi hyvältä. 
Ensi viikolla alkaa joulukuu ja sen jälkeen on muutama päivä mun 4kk täällä. Musta tuntuu, että tämä marraskuu on mennyt kaikkein nopeiten ja se saattaa johtua siitä, että mulla on oikeasti täällä elämä. Ja mitä olen entisiltä vaihtareilta kuullut, se aika tulee vieläkin nopeutumaan. Kamalaa sinäänsä, koska tänäänkin tein kaverini kanssa suunnitelmia Spring Breakille (huhtikuulle), kun hän pyysi minua mukaan hostperheensä kanssa road tripille Arizonaan saakka! Haluaisin niin kovasti mukaan, sillä pääsisin näkemään ainakin Gran Canyonin, Las Vegasin ja apua vaikka mitä kaikkea mitä hän luetteli, mutta tosiaan en ole ehtinyt puhua vielä perheeni kanssa asiasta. Mutta niin siis tosta joulukuusta. Niin kuin jotkut on ehkä kuulleetkin, aion haastaa itseni joulukuun ajaksi ihan kunnolla ja ladata joka päivä (melkein ainakin) jonkun videon Youtubee, jota siis kutsun joulukalenteriksi. Päivän kysymys kuuluu, että haluatteko te, että lataan ne myös tänne? Ei siis todellakaan mikään suuri juttu, vaan lähinnä sen takia kysyn, koska jos joku ei tykkää mun videoista niin onko sitten kiva, että mun blogi täyttyy joulukuussa yli 20 videosta :D Luvassa olisi ainakin pätkiä Teksasin matkasta, kavereitten kanssa hengailua, varmasti myös reissu ostoskeskukseen, joululahjojen (mitä minä lähetän) esittelyä, Calin matkaan valmistautumista eli vähän sitä sun tätä.
Ei kai tässä hirveästi muuta ole, väsyttää hirveästi ja mahaan sattuu kun perjantain kunniaksi tungin sinne koko herkkukaapin. Hupsis... Huomenna aamulla mulla soi herätyskello videon kuvaamista varten ja sitten viettelen päivää kaverin kanssa. Joten palaillaan taas ensi pian, hope so viikonloppuna tai viimeistään maanatain, koska tällä kertaa lupaan koittaa ottaa kuvia  mun viikonlopusta! Pikkuisen ehkä hävettää, että mun sadas postaus oli tälläinen, mutta ehkä tämän kerran sitten... Mutta nyt nukahdan!


Onnea koeviikolle ja siihen valmistautumiseen, kaikki ne kenellä sellainen on ja te muut nauttikaa elämästä näitten kokeisiin lukijoidenkin puolesta täysillä!

15 kommenttia:

  1. Pistä se 'joulukalenteri' bloginki puolelle ni sit tulis aibaki katottuu sitä :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla et sulla menee siellä noin hyvin! Ja lataa toki ne videot tännekkin, tulee ehkä varmemmin katsottua kaikki kun ilmoitus videosta tulee bloggerin etusivulle. (:

    VastaaPoista
  3. Videoita!tekisitkö top 10 lempipaikat siellä videona,esim. joku asuinalueen puisto,ostoskeskus,kahvila,ravintola,lempipaikkasi talostas,tai vaikka kirjasto ja esittelet vähän niitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Videoita tulossa jo tänään illalla (tosin jos asut suomessa sun aamulla :D)! ja kiitos ideasti, mahdollisesti toteuttelenkin ;)

      Poista
  4. Mun pitäis laittaa ehdotuksia aineista mitä haluisin ensvuonna jenkeissä, joten voisiksä vinkata mulle jotain kivoja aineita mitä kannattaa ottaa? :)

    VastaaPoista
  5. Jee videoita! Tykkään tosi paljon sun tyylistä tehdä niitä, joten innolla jään odottelemaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee sun ei enää kauaa tarvii ootella, sillä oon justiinsa muokkailemassa ;)

      Poista
  6. Mä niin tunnen ton cheer-ikävä-fiiliksen!! VARSINKIN kisojen aikaan tekis vaan mieli päästä sinne...:dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joooo!!! tä kisa aika on niiin pahin :/

      Poista
  7. Miten muokkaat niit sun videoit? Tao niiku mil ohjelmal? :) ps. Kiva blogi ja oot nätti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan vaan Windowsin Movie Makerillä, koska ei oo ollu aikaa harjoitella minkään muun muokkausohjelman käyttöä :/ ja kiitos huimasti!

      Poista
  8. Minne päin Texasia oot tulossa? Ite oon vaihdossa täällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu siistiä! Oon tulossa San Antonioon :)

      Poista

Kiitos kommentista <3