sunnuntai 24. marraskuuta 2013

must buy in America | VIDEO

Moi! Tulin vain pikaisesti linkkailemaan mun uusimman videon teille ja vasta myöhemmin tulen kertomaan teille mun kivasta viikonlopusta. Makoilen vielä sängyllä ja katselen ihanaa leffaa, minkä olemassa olon olin melkeimpä unohtanut, elikkä The Horse Whisperer:iä. Tuo oli muutama vuosi sitten yksi lempi leffoistani ja olen täällä ihan kyynel silmässä, kun toi on vaan niin ihana! Jos tylsyys iskee ja haluat hyvää katseltavaa, leffan voit katsoa tästä. Hyvää loppusunnuntaita kuitenkin sinne,  itse vasta sitä rupean aloittelemaan! Enjoy.


26 kommenttia:

  1. Ihana video! Oon yleensä tosi laiska katsomaan mitään videoita missään mutta tän jaksoin viimeiseen sekuntiin saakka :D

    VastaaPoista
  2. *must buy in america

    VastaaPoista
  3. Toi leffa on hyvä! ootko hevosihmisiä / ratsastatko? :)
    Ja oon kateellinen sulle, mäkin haluuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tosiaankin olen, vaikken sitä yleensä erityisemmin ilmi tuo :D pienempänä ratsastin neljäkin (?) vuotta, mutta sitten muitten urheiluharrastusten treenimäärät kasvoivat 'niin suuriksi' ja jouduin luopumaan heppailusta :/ mutta onneksi se on vain väliaikaista, sillä joskus mulla tulee olemaan vielä oma polle 8)

      Poista
  4. ihana video!! oot nii ilone mäki rupesin hymyilee :3

    VastaaPoista
  5. Mä tykkään ihan sikana su blogista mut nää videot o jotenki vähän outoja.... sä puhut joyenki toai kirjakielt ja sillai jäykästi emt :D mut oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha naurahdin kun ajattelin itteeni puhumassa kirjakieltä, mutta joo hyvin mahdollisesti vähän tönköltä saattaa kuulostaa, sillä tämä videoiden teko on melkeimpä ainoaa aikaa, kun puhun suomea :D

      Poista
  6. Siis onko sun paraskaveris suomalainen?onko seki vaihdossa,vai muuttanu suomesta sinne?ja kun tarkotit perheloma new yorkinn,niin oman vai hostperheen kans?aiotko tullaa oman perheesi kanssa joskus amerikkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, suomalainen on ja hän on siellä tällä hetkellä vaihdossa ja Nykiin mennään tän hostperheen kansa :) en kyllä osaa sanoa, kovasti ainakin äiti on uhonnut ettei tule näin pitkää lentomatkaa ikinä tekemään (?) joten koko perheen kanssa en usko, mutta pikkusiskon raahaan tänne vaikka väkisin :D

      Poista
  7. hahhah luulin aluksi ihan tosissani että vinkkejä mitä pitää ostaa, mutta sitte ku alko tulla pinkkiä kumia tms. niin ymmärryskin kasvo XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, jos oikein kovasti joskus saisin tsempattua (mitä syvästi epäilen), saattaisi ehkä niinkin asiallinen video tulla :D

      Poista
  8. Wääää oot aivan ihana :'33 oon kattonu kaikki sun videot varmaa viis kertaaa :333
    Niin jännää seurailla sun elämää siellä, yks mun suurimmista unelmista on päästä joskus californiaan :)

    Mietin vaa et juhlitko siellä mitenkään esim suomen itsenäisyys päivää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana, voi kiitos :) no jooo, mun unelma on kans ollu päästä sinne ja just mun ja mun parhaan ystävän yhteinen unelma on ollu jo piiitkään (paljon ennen koko vaihtohommaa) käydä just Losissa ja en voi uskoo, että se on oikeesti toteutumassa!! Ja varmasti keksin jotain kivaa ainakin itsenäisyyspäivälle :D

      Poista
  9. Tää oli huippu! :D

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. Ja vielä kivempi kommentti, kiitos :)!

      Poista
  11. Löysin sun blogin ehkä reilu kuukaus sitten ja nyt oli ihan pakko tulla tänne kommenttiboxin puolellekin kirjottelemaan, koska hahah! (<- en tiiä miten muuten voisin ilmasta tän hetkisen tunnetilani XP) IHANA VIDEO!! <3 Hymyilin kok videon ajan alusta loppuun ekaks hauskoille&niin osuvillr must ostoksille, joista ainakin hollisterin ja vs:än hamstraamisen voin tunnistaa & olettaa olevan just niin 'have to' kun osasit kuvaillakki ja loppuajan sit vaan sen takii sun iloisuus tarttu - tulin tosi iloseks et pääset sinne minne oot unelmoinu, vaikken sua yhtään tunnekkaan :P :)

    Pidä huippu vuosi Jenkeissä!
    Mä oon kans tulossa sinne päin tammikuussa lukukausivaihtoon, joten innolla ootan vs kassien hamstrausta.. ;D hah tai sit kuitenkin vaan sitä vaihtari kokemusta ja kaikkea mitä se tuo tullessaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha voi kiitos huimasti <3 sinäänsä en kyllä yhtään ihmettele, että näitä hamstrataan, kun kyllä nä kaikki aika ihania onkin ;D lupaan nauttia täällä ja lupaan myös, että sulle tulee olemaan mahtavat puoli vuotta!

      Poista
  12. miten saat noist kuvista noin isoja, muuttamalla html koodia ? minkä kokosia kuvia käytät ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, HTML koodilla! Tungen siihen height kohtaan 568 ja width kohtaan 853.4, mutta ne pitää laskee ihan ite, mikä on just sun ulkoasulle sopiva :)

      Poista
  13. ja miten saat lisättyä noit kuvia tonne reunaan ? yritän lisätä mut se vaatii laittamaan otsikon ja haluaisin pelkkiä kuvia ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en kyllä osaa auttaa, kun koitin kans ite niin tuli et pitä lisätä otsikko :/ hmmmm ei millään tuu mieleen mitä oon tehnyt...

      Poista

Kiitos kommentista <3