keskiviikko 20. marraskuuta 2013

toka kysymyspostaus | VIDEO

Morjesmoi! Kappas vaan tajusin justiinsa äsken, että en ole tänne blogin puolelle mun tokaa kysymysvastaus videota muistanut laittaa. Muutenkin pahoitteluja vähän mun hiljaisuudesta täällä, mutta nyt olen joka päivä mennyt koulun jälkeen vähän saleilemaan, joten iltaisin on saanut kunnolla tehdä toitä, että pysyisi valveilla yli kahdeksaan väsymyksen vuoksi. Mutta mitäs ihmettä, ensi viikolla on jo joulukuu! Ja Thanksgiving, joka tarkoittaa muutaman päivän ylimääräistä lomaa koulusta. Tosin olen vähän kateellinen, kuin joillain kouluilla on koko viikon mittainen loma... Ja niin, paljon kivoja juttuja luvassa, mistä tekin varmasti saatte osanne! Enkä pysy enää housuissani, joten pakko kertoa. Eli ensimmäinen kiva juttu on, että ollaan menossa Teksasiin, San Antonioon, mun veljen, siskon ja dadin kanssa 12-15. joulukuuta. Veli on menossa edustamaan sinne Wisconsia juoksukisoihin joten me muut ajateltiin samalla käydä katselemassa vähän paikkoja. Mutta kivoimpaan juttuun, minkä rinnalla valkenee kyllä ihan kaikki. Eli olen menossa tapaamaan mun parasta ystävää Californiaan! Olisin kyllä ihan yhtä innoissani näkemisestä missä tahansa telttakylässä se tapahtuisikaan, mutta tottakai pientä lisähauskuutta tuo se, että hän majailee Los Angelesin nurkilla ja päästään toteuttamaan meidän yhteistä unelmaa käymällä paikoissa, mistä ollaan oikeasti pitkään unelmoitu! Lähden sinne siis 26 päivä ensikuuta, joten en edes hirmuisen pitkään joudu odottelemaan. Olen niin paljon enemmän kuin onnellinen, mutta siltikin pitää nyt jatkaa koulun käyntiä ja mennä takaisin matikan tunnille ;) Hengissä siis vielä ollaan!


Hyvää loppuviikkoa kaikille ja muistakaa, että keskiviikkoisin ollaan jo voiton puoella!

4 kommenttia:

  1. Moikka! Tää on ny ihan super random mut haluun vaa sanoo et tää sun blogi vaikuttaa tosi kivalta! :D Oon kans ens syksynä tulossa sinne jenkkeihi vaihtoo afsn kaa. Jotenki tuntuu vaan nii käsittömättömältä et ens vuonna oon samassa tilanteessa ku sää! :DD Pidä siis ihan mahtava vaihtovuosi ja nauti joka hetkestä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Super randomit kommentit on parhaita ;) tiedän sun tunteen niin hyvin ja en voi uskoo vieläkään, että oon samassa tilanteessa kuin edellisvuotísten vaihtariblogien kirjoittajat, joita melkein ihalin niitten 'saavutuksesta'! Kiitos ja aivan varmasti, sulle tulee varmasti olemaan myös aivan mahtavaa :)

      Poista
  2. Katoin nyt vasta ton edellisen videon, jossa puhuit englantia ja tajusin kaiken, ihme multa... :-D Mutta siis sanoit siinä, ettet osannut aluks oikeen sanoa mitään erikoista lähinnä vaan yes tai no yms., niin se kyllä helpotti mua, koska oon itse huono puhumaan enkkua ja lähdössä vuoden päästä vaihtoon! Pidä kivaa sielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuut aivan varmasti selviämään tosi hyvin ja sittäpaitsi sun on pakko olla paljon parempi kuin mä, sillä en mun höpötyksestä olisi vuosi sitten saanut minkään näköistä selkoa :D mutta varmasti pidän ja sä myös kun sun aika tulee (kuulostipa pelottavalta) :)

      Poista

Kiitos kommentista <3