tiistai 10. joulukuuta 2013

8.&9. luukku

Taaskin videoita! Tällä hetkellä mun pitäisi olla liikuntatunnilla, mutta lomautin vähän itseäni ja olen nyt kotisohvalla niistelemässä viimeisiäkin aivon murusiani pihalle. Piristävä asia on, että rakkauteni (tietokoneeni) on palannut ehjänä kotiin! Mutta nyt siis yritän mahdollisimman pikaisesti parantua ja uskonkin, jos lepään ainakin tämän päivän, olen parempi tortaina, joilloin San Antonio (Texas) kutsuu! Onko teistä ketään koskaan käynyt siellä? Jos on, niin kertokaa ihmeessä mulle jotain! Mulla on siis tänään aikaa, joten voisin kirjoitella teille ihan kunnolla kuvien kanssa ja julkaista sen vaikkapa huomenna tai torstaina. Hyvää tiistaita kaikille!

Tiivistettynä:
-Kahdeksannessa luukussa ei mitään kummoista tapahdu, esittelen vain, minkälaisia sovelluksia mun Nokia Lumia 920 sisältää. Eniten pidän instagrammista ja WhatsAppista.
-Yhdeksännellä videolla kerron mun oudoista tavoista ja myös sen, että lumimyrskyn takia ei päästy lähtemään vaihtaritapaamiseen. Outoja tapoja on mm. herätyskello ei voi olla ikinä :00 tai :30, asioita pitää saada tehtyä ennen mikron piippaamista, varpaat pitää aina olla nukkuessa peiton alla, juttelen mun peilikuvalle, ennen kuin menen nukkumaan, mun pitää pyörähdellä sängyssä oudosti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3