torstai 26. joulukuuta 2013

I'M GOING TO CALIFORNIA

Juhlapäivä alkaa olla takana päin ja kiirettä pitää, sillä 9 tunnin päästä olisi lähtö kohti Chicagon lentokenttää! Ja ei, en ole pakannut vieläkään. Kokopäivä on mennyt juhlistaessa joulua, tosin ei muuten kuin olohuoneessa yhdessä istuen ja joululahjoja availlen, pelejä pelaillen ja kuunnellen joululauluja. Mutta ei kai sitä muuta pidäkkään tehdä. Mitään sen erityisempää jouluruokaakaan ei syöty, mikä oli sinäänsä vähän harmi. Olen kuitenkin ollut niin täpinöissäni koko päivän, etten ole mihinkään pystynyt keskittymään. Kohta näen mun parhaan ystävän lähes 5kk tauon jälkeen. Voin olla täysin minä. Sitä paitsi mun yksi suurista unelmista käy toteen, eli pääsen Californiaan, mutta se nyt on jäänyt vähän taka-alalle ajatuksissa. Oikeat ystävät on mun toteutunut unelma! Tämä on niin siistiä, en usko tätä todeksi. Niin ja sitä vielä, että jos tämä jää mun viimeiseksi postaukseksi tänä vuonna, niin pitäkää ihana uusivuosi

Edit/ Nyt kello on 11 illalla ja sain pakattua. Mutta siis mun piti oikein ääneen ihmetellä, että mitä täällä oikein tapahtuu! Koska pakkailin sillä mielellä, etten ota paljoakaan mukaan ja heittelin vain tavaroita matkalaukkuun. Kun satuin kääntämään pääni matkalaukkuun päin, se pursui? Ihan kirjaimellisesti. En tajua miten ikinä olen saanut pakattua kaiken tänne ja että miten ikinä tulen pääsemään pois näitten kamojen kanssa? Mun huone ei näytä yhtään tyhjemmältä. Itseasiassa tämä pursuaa silti... Ei muuta voi sanoa, kuin hupsis. Siivoan vielä huoneen loppuun ja yritän päästä pian nukkumaan.
Edit/ Nyt kello on 12 ja vihdoin ja viimein olen valmis. Pitää vain sammuttaa tietokone ja laittaa se laukkuun. Sen jälkeen ehdin nukkua noin 4 tuntia ennen herätystä. Jänskää!

3 kommenttia:

  1. Kui paljo lahjoi :o

    VastaaPoista
  2. Missä kuussa sait tietää isäntäperheesi? :) ja missä kuussa yleensä afs vaihtarit saa tietää?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3