keskiviikko 8. tammikuuta 2014

aloitus vloGsua [älä ota niin vakasvasti] | VIDEO

Ei mulla muuta, tänään eli tiistaina olen vietellyt taas kotipäivää, koska koulu oli taaskin peruttu kylmyyden vuoksi. Kaikenlaisia asioita olen yritellyt hoitaa koneella, mutta aina blogit ja youtube on kiinnostavampi vaihtoehto... Sain kuitenkin aloiteltua toista California postausta! Nyt menen nukkumaan ja saan nukkua taaskin pitkään, koska koulussa on huomenna late start, eli se alkaa kolme tuntia normaalia myöhemmin.

Hyvää keskiviikkoa!

21 kommenttia:

  1. Siis ooks ny joku vloggaaja?:D tyksin sun tekstipostauksist enemmä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo en nyt noista nimityksistä niinkään tiiä, mutta teksti postauksiakin ihan tulee :)

      Poista
  2. XDDDDDDD nauroin aiva puolikuolleena tälle !!!!! :DDD:D:D:D::D ylihyvä!

    VastaaPoista
  3. aiva loistava video!!:DDD olit kyllä keksiny noi tyypit tosi hyvin XDD nauroin . :´DDDD

    VastaaPoista
  4. ehottomasti näitä ja muita näyttelemis videoita lisää!:Dd teet kyllä nii hyvin näitä:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voisin kyllä tehäkkin, näitä on kiva miettii ja toteuttaa :D ja kiitos!

      Poista
  5. Ihana video! Nauran tääl ihan kippurassa :D Lisäää!!!

    VastaaPoista
  6. Haha oot paras!:DxD

    VastaaPoista
  7. hahaha päivän piristys :D

    VastaaPoista
  8. Mä alottelin just lukee sun blogia ja tää on iha huippu hyvä ! Mä oon ite lähössä ens syksynä kans jenkkeihin ja noi ajatukset mitä laitoit ennen ku olit lähteny nii on lähes täsmälleen samat mun kans huii... Pystyks käyttää omaa puhelintas esim. Iphone siellä vai antoks ne sulle jonku kapulan ?=) ois kiva jos esittelisit sun jenkkiläisen tai toisen vaihtarin niiku kuka on sulle parhain kaveri siellä:) ja mitä oot mieltä voiko parisuhde kestää vuoden läpi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin kiitos paljon ja tosi kiva kuulla, että olet lähdössä kans :)! Ostin suomesta tänne puhelimen (Nokia Lumia 920), mutta vaihdoin siihen täällä liittymän (eli SIM-kortti vaihtui, joten pitää olla puhelin missä kortin saa vaihdettua). Ja joo, tosiaankin haluaisin tehdä videon kaverin kanssa, tosin parasta ystävää ei mulla taida olla, ja uskon että tulen tekemäänkin, mutta onglemana on vähän se, ettei ikinä oikein hengailla toistemme luona ja jos hengaillaan, niin siellä on enemmän porukkaa :D Ja joo, jos kummaltakin vain löytyy halua selvitä vuoden erosta, niin varmasti onnistuu! Monella kaverilla on poika-/tyttöystävä kotimaassa, mutta toisaalta monet on tämän vuoden takia eronneetkin...

      Poista
    2. tiedätkö ketään kenen suhde olisi kestänyt? Mä niin toivon ja haluan olla sen ajan yhdessä niin helppo kysyä joltain joka on siellä että mitä mieltä on :)

      Poista
  9. tää on niin sairaan paras. siis oikeesti repesin :DD

    VastaaPoista
  10. haha ei lol, tää oli ihan huippu! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3