torstai 23. tammikuuta 2014

HBD SIS♥

"Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain
hyvää syntymäpäivää toivotan

Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain
ja paljon onnea vaan"


Mun viimeinen Suomipäivä ennen vaihtoa alkoi siskon kanssa piknikillä meidän vakkaripaikassa, ja kysyin häneltä millä mielillä hän on kun lähden ja näemmä ei oikein osannut valita, hehe!

"Ei siinä ois järkee
Sä oot mulle tärkee
Nyt mä tunnustan

En mä vois kuvitellakaan
Ettei sua olis ollenkaan
Mun elämässä
Happy birthday sulle
Kun mä näen sut mun lähellä
Sateenkaari nousee mun mielessä
Silmissä hyvää syntymäpäivää
Paljon onnea vaan
Paljon onnea vaan
Happy birthday"



Vielä kerran paljon onnea!

8 kommenttia:

  1. Teis on aika paljon samaa näköö! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no joo tota oon aika usein kuullutkin, mutta en nyt ehkä menisi heti allekirjoittamaan :D...

      Poista
  2. ihana postaus :) paljonko sun sisko täytti? Ps. Ootte aivan saman näköset!!

    VastaaPoista
  3. Eikää miten ihana postaus! Tuli itellekkin ikävä mun siskoa joka täytti 14 tässä vähän aikaa sitten..:) Ja toi viden loppu "sulla ei lähe vielä pitkään aikaan" :DDDD Naurattaa hahah eikää en kestä xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaahhah eikää kiitos paljon :D!! Noh ei tosiaan paranis vielä lähteä xd..

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3