keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

baby shower

baybyshower 036 baybyshower 019 baybyshower 045 baybyshower 076 baybyshower 008 baybyshower 022 baybyshower 061 baybyshower 052 baybyshower 054 baybyshower 030 baybyshower 027 baybyshower 056 baybyshower 006 baybyshower 071baybyshower 064 Kuvia sunnuntaina vietetyiltä Baby Showereilta! Eräs sukulainen on siis viimeisillään raskaana ja jenkkien tapoihin kuuluu järjestää tälläiset vähän kuin ristiäiset, mutta ilman vauvaa ja nimen antamista. Todella siisti kokemus! Sanoinkin jo kavereille, että jos mulle ikinä lapsi tulee, niin baby showerit ovat luvassa haha. Äidin masussa oli siis tyttö vauva, joten huone oltiin koristeltu pinkin eri sävyihin ja joka puolella leijaili 'princess' ilmapalloja. Vieraat olivat lähes kaikki naisia, mutta en tajunnut kysyä, onko tämä normaalistikkin vain naisten juttu vai liittyikö se siihen, että vauva oli tyttö, vai mihin. Mitään erityistä ohjelmaa ei ollut; syömistä, jutustelua ja lahjojen avaamista. Tosin alkuun jokainen täytti tuollaisen lomakkeen, joihin kirjoitettiin oma veikkaus siitä, milloi lapsi syntyy. Voittaja saa jonkin palkinnon ja pidetään mun veikkaukselle peukkuja! Ja voi sitä lahjojen määrää, mitä he saivat! Lahjojen avaamisessa kesti lähemmäs kaksi tuntia ja nämä juhlat eivät edes mitkään kovin suuret olleet! Iso talo pitää olla, jos noin paljon haluaa kotiinsa vauvan romuha mahduttaa :D. Juhlien päätyttyä kaikki saivat valita itselleen pinen lahjan ja itse valitsin tuollaisen vartalorasvan.

Niin kuin olen kertonut teille, mulla ei ole ollut mitään ongelmia mun perheen suhteen täällä ja tiedän olevani ihan super onnekas. Ei mulla nytkään mitään suurempaan ongelmaa ole, tai ei itseasiassa enää ongelmaa ollenkaan, mutta kerron nyt kuitenkin erään ärsyttävän jutun. Olen siis jo jonkin aikaa miettinyt, että liittyisin yleisurheilu joukkueeseen nyt keväällä, kun se alkaa. Tai oikeastaan minä en oe miettinyt vaan kavereit ovat tehneet sen mun puolesta ja olen itse ollut asenteella, että 'njääh katsotaan sitten'. Maanantaina mun vaihtari kaveri Selina kuitenkin ympäripuhui minut ja päätin sitten, että okei kyllä mä voin koittaa. Illalla kerroin asiasta momille ja hän oli ihan, että tosi kiva juttu. Kysyin kuitenkin häneltä mitä mieltä hän on siitä mitä veljeni ajattelee (hän on siis todella hyvä yleisurheilussa ja puhunut siitä mulle monta monta kuukautta, kuinka pian alkaa yleisurheilu) ja hän vastasi vähän siihen tyyliin, ettei usko mitään ongemaa olevan. Veli tuli kuitenkin tosi myöhään kotiin ja olin jo mennyt nukkumaan, jolloin mom oli puhunut hänen kanssa asiasta. Aamulla mom tuli koputtamaan mun ovelle ja sanoi, että veli ei ollut oikein tykännyt asiasta ja on että on ehkä parempi etten liity joukkueeseen. Ei sitten. Ollaan veljen kanssa mun mielestä ainakin ihan hyvissä väleissä kokoajan oltu ja hän on aina ennen ollut mulle niinkuin kaikille muillekkin todella ystävällinen. Asiassa ei ärsytä se, etten liity joukkueeseen, sillä en siitä alunperinkään ollut kovin innoissani vaan se, ettei hän sanonut sitä minulle suoraan ja jos hänen mielestään meillä on jokin ongelma (mitä suuresti epäilen sillä en tänä lähes 7 kuukauteen ole mitään ongelmaan havainnut) hän on erittäin tervetullut siitä minulle kertomaan. Myöskin yleisesti tälläisissä tilanteissa on ärsyttävää, että yleensäkkin vaihto-oppilas on se, kenen pitää taipua, sillä sehän on vaihtari ketä perheestä lähtee, jos ongelmia ilmenee. Noh, se siitä. Itsekkin toimin vähän tyhmästi, kun en heti kysynyt syytä tälle ja nyt ollaan jo ignoorattu aihe. Halusin vain kertoa tämänkin teille, vaikka tiedänkin, että jollain muulla saattaa olla oikeita ongelmia. 

En ymmärrä, mun sisäinen kello on koko vaihdon ajan heitellyt vähän voltteja ja nytkin kello on 7:40pm ja olen niin väsynyt, etten jaksaisi nousta laittamaan tätä konetta paikoillee.. Nyt kuitenkin hyvää yötä tai teille varmaan paremminkin huomenta!

8 kommenttia:

  1. ihana vauvapostaus <3 mun mielestä on hyvä että kerrot tuollaiset pienetkin vaihtariongelmat mitä kohtaat, tosi mielenkiintoista ja varmasti monelle vaihtarille tuttua tuo että täytyy joustaa monesta asiasta! toivottavasti löydät sieltä vielä jonkun kivan harrastuksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos huimasti :) toivonkin, ettei kaikki ajattele tämän vuoden täysin ongelmatonta olevan!

      Poista
  2. Ihana blogi♥ ja aah noi kaikki kakut näyttää niin ihanilta♥ mietin vaan että tuleeko californiasta osa 2? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tulee, oon jo editoinut sen puoliksi! Kiitän :)

      Poista
  3. Siis ma en ymmarra, mita se sun hostveljelta on pois jos sa siihen yleisurheiluun meet? Ihan typera juttu mun mielesta ja ma ainakin liittyisin!! Saa uusia ystavia ja tekemista koulun jalkeen. Taa on sun vuosi eika mikaan hostveli voi paattaa mita sa teet ja mita et!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo en kans ymmärrä mitä hänen päässään liikkuu, vai liikkuuko yhtään mitään.. Ainoo vaan, etten haluu mitään isompaa ongelmaa tästä niin en voi alkaa kapinoimaan :/ tosi ärsyttävää tällänen epäreiluun kohtaloon tyytyminen!

      Poista
  4. Onko toi selina saksasta?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3