perjantai 14. maaliskuuta 2014

Kesä ja kivoja juttuja tulossa! | VIDEO


Okei, nyt lupaan ettei seuraava postaus tule olemaan video! Olen kirjoitellut teille itseasiassa todella paljonkin, mutta sen verran suuria postauksia luvassa, ettei niitä saa kerralla taikka kahdella valmiiksi.. Multa on pyydetty videoita myös tekstinä ihan erinäisistä syistä, joten kirjoitan videolla puhumani pääkohdan nyt myös tähän.

Alkuunsa valitettelen sitä, kun Grand Canyon roadtripin kanssa on ilmennyt niin paljon ongelmia järjestön kanssa, vaikka sen jutun piti olla jo kunnossa. Pari päivää sitten olin ihan maassa, kun luulin etten pääsekkään lähtemään. Mutta niin kuin kaikilla asioilla, oli tälläkin tapana selvitä, joten jos järjestöni ei hyväksy 5pv koulussa poissa oloa, olen vain maksimin 3pv ja lennän Las Vegasista takaisin. Muuten rupattelen kaikista kivoista kesäsuunnitelmista, joita on mm. Nykin matka jenkkiperheen kanssa, Weekend Festarit, mökkeily, Kreetan loma perheen kanssa (mulle lähetettiin juuri äsken viesti, että se varmistui ja kun palaan täältä 2. Heinäkuuta niin lähtö sinne tapahtuu 4. Heinäkuuta) ja perus kotilöhöilyä ei saa unohtaa! En mitään erityisen tähdellistä videolla juttele, tein sen lähinnä, että oppisin juttelemaan kameralle luontevammin ilman käsikirjoitusta. Videon kysymyksenä on, että onko sulla vielä mitään suunnitelmia kesäksi tai onko jotain kivaa tapahtumassa sulle lähiaikoina? Pitäkää kaikki kiva viikonloppu, niin mäkin ajattelin tehdä! Tänään perjantaina lähden kaverilleni yöksi ja lauantai aamulla lähdelle hänen ja hänen kavereittensa kanssa kohti Chicagoa ja St. Patrick's Festivaaleja! Paljon kuvia siis luvassa sieltä, nimittäin olen kuullut, että siellä on aika hullu meno! 


Hyvää viikonloppua kaikille!

18 kommenttia:

  1. lähden ruotsiin one directionin keikalle ainaki :) tosi kivoja suunnitelmia sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä mut hei toihan kuulostaa ihan superilta!! Pidä todella kivaa, ittellekkin kelpais tollanen :)

      Poista
  2. Mä oon kans menos Weekendeille tänä kesänä!:) Vähän vaa jänskättää, et meneekö niitten ajankohta päällekkäin mun USA:n vaihtoon lähdön kanssa, mut ei sen pitäis:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva! Mutta ääks toivottavasti ei mene:/

      Poista
  3. Voitko tehä jonku postauksen ruuasta sieltä? Tai jotain eroja suomalaisesta ja amerikkalaisesta ruuasta? :) Tai jos on jo niin voitko linkata tähän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen, mutta toteutan sen aika loppuvuodesta, koska tarviin paljon kuvia siihen ;)

      Poista
  4. oon ollu kreetalla moonta monta kertaa:D + mä oon kans menos weekendii:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siistiä! Eli sen ei mitenkään ihan hirvee paikka pitäis olla vai ;)?

      Poista
  5. kannattaa puhuu vähän hitaampaa ja rauhallisemmin ku vähän epäselvää puhetta :D mut kivoi videoi kyl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo parhaani mukaan yritän opetella! :D Puhan luonnostaan niin nopeesti niin se vaikeuttaa asiaa.. Kiitän!

      Poista
  6. Ihana kun oot vissiin suoristanut etuhiuksiasi (?) ainakin näyttää siltä kun sulla ei ole niitä laineita tossa edessä! Looking good :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En suoritanut, mutta itekkin ihmettelin että miksi nämä näin suorat on? :D Oudot hiukset mulla, mutta kiitos!

      Poista
  7. Millä ohjelmalla muokkaat sun videot? (: Tosi kivoja joita on mukava katsoa!

    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Hei miten pääsit jenkkeihin asumaan, onko sulla greencard? Asukko yksin? Oon meinannu itekkin että muuttais sinne, nii miten helppoa siellä on asua? :) Ois siisti jos voisit tehä videon aiheesta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vaihtarina täällä järjestön kautta, ei oo greencardia mutta viisumi tietenkin löytyy ja asun isäntäperheessä! Toi perhe hoitaa tietenkin kaikki asumisasiat, joten en oikein osaa vastata, mutta tänne vaan! Selviät ihan varmasti ;)

      Poista
  9. Missä päin Yhdysvaltoja asut / sun isäntäperhe asuu? :--)

    VastaaPoista
  10. Olipa ihana yllätys kun oli tekstiä myös kirjoitettu!! Kiitooos <3 ihan oikeesti tuli tosi iloinen fiilis eikä tarvinnu vaivata sua kyselemällä voitko vielä tekstittää :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3