perjantai 11. huhtikuuta 2014

OHOI VAIHTARIT


Moikkamoi! Mun oli ihan pakko tulla kirjottelemaan tänne, ennen kun alan katumaan ja häpeamään itseäni, enkä sitten ikinä jaa tätä ideaa kenenkään kanssa. Tiedän, että ne kenen vaihtariblogeja luen, lueskelee ainakin joskus myös mun blogia, joten tällä tavalla saan varmaan parhaiten yhteyden moniin. En tiedä yhtään mitä te tykkäilette tästä ideasta, mutta laitan sen nyt jakoon kuitenkin hehe. Koska siis musta olis ihan sairaan ihanaa tutustua mahdollisimman moneen teistä, ketkä nyt on vaihdossa ja jotenkin tuntuu, että tunnen osan jo vaan sen takia, että heidän blogeja lueskelen. Koska olen tälläinen sosiaalivammainen, niin en ikinä viitsi menna juttelemaan facebookissa kellekkään, koska ajattelen aina toisella olevan parempaa tekemistä. Toisaalta kun ajattelen, että joku tulisi juttelemaan mulle, olisin vain innoissani. Okei, vältetaan aiheesta eksyminen ja mennään mun 'kuningasideaan', jonka toteutusta tai mitään siihen liittyvää en kuitenkaan ole suunnitellut, mutta tässa tulee:

Eikö niin, että olisi sairaan siistiä miittailla kesällä joissain päin Suomea kaikki yhdessä?


Mun mielestä todellakin olisi! Olisi niin siistiä nahdä teitä in real life ja tietenkin jakaa tätä vaihtokokemusta. Tiedän kyllä, että on täysin mahdotonta saada kaikille sopiva aika ja paikka, mutta ei tätä tarvitsisi ottaa niin vakavasti! Mentäisiin vain yhdessä jonnekkin, vaikka kesäiltaa viettämään. Musta ei kuulosta pahalta, mutta kerro mitä mieltä sä olet? :)

Jos missasit roadtrip osa kakkosen, voit lukaista sen tästä.

37 kommenttia:

  1. En tiedä että luetko ainakaan mun blogia, mutta mun mielestä toi on ihan mahtava idea! Totta että vaihtarit rakastaa toisia vaihtareita.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei siistiä, että ees joku on mun idean kannalla!! En oo aikasemmin muistaakseni lueskellut, mutta meen ehdottomasti kurkkailemaan ;)

      Poista
  2. ANNA!! Mahtava idea, haluisin niin kans nähdä kaikkia teitä (tai jos oon kutsuttu, koska en bloggaa)! Kerro täällä jos vaikka teette jonkun FB-ryhmän niin liityn sit sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha eikä, tietysti kaikki on kutsuttuja :DD Ja joo ehdottomasti kerron, jos tä saa kannatusta!

      Poista
  3. JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    VastaaPoista
  4. Et varmaa lue mun pientä vaatimatonta blogia, mutta ois tosi siisti miittailla jossain! Loisto idea!:) tee vaan joku fb ryhmä niikun aikasemmin jo ehdotettii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nytpähän ainakin viimeistään luen! Oon niin happy kun innostuitte ideasta, haluisin nähdä teitä kaikkia :D Hui apua, voisin ehkä tehdäkkin!

      Poista
  5. En tiiä luetko mun blogia mut anyways huippu idea!! Rakastan vaihtareitaXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin luen ja sama täällä!! :D

      Poista
  6. En tiiä ootko eksyn koskaa mun blogiin, mut tää on mahtava idea!! Ois niin kiva päässä näkee ex-vaihtareit ja jakaa kokemuksii! Let's do it!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Montakin kertaa oon eksynyt :) Ääääks niimpä, tä on pakko toteuttaa!!

      Poista
  7. Tosi hieno idea, saattaa olla vaan aika vaikeeta saada kaikki samaan paikkaan samaan aikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, sen takia tä tarviikin vähän suunnittelua, että mahdollisimman moni pääsis :D

      Poista
  8. Kyl tosi hyvä idea! :) Ja ois mukava et tällee pääsis tapaamaan ihan kaikkien organisaatioiden vaihtareita eikä vaan oman organisaation! Mut joo et varmaan oo lukenu mun blogia mut tosissaan on kyl hyvä idea. Pääkaupunkiseutu tosin ois varmaan paras tapaamis paikka. koska sinne pääsee helpoiten ja sinne voi jäädä vähän pitemmäkskin aikaa sen tapaamisen lisäks, kun pohjoisemmasta ei kamalan useesti tuu sinne asti lähdettyä, muuta kun kesällä siis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin mustakin, haluisin tavata kaikkia! Niimpä toi pk-seutu olis musta ainakin ihan hyvä, ellei ketään kerro omistavansa vaikka jotain mökkiä mis voitais olla vaikka yötäkin, VINKVINK VAAN KAIKKI :DD
      Ja tottakai oon sun blogia lueskellut!

      Poista
    2. Haha, voi ei! Joskus tulee kyllä niin masentavaa tekstiä mun blogiin et huhhuh :D joskus tulee mietittyä et onkohan tää nyt ihan kirjoittamisen arvosta!

      Poista
  9. Huippu idis! Mä oon mukana jos tällänen joskus toteutuu :-)

    VastaaPoista
  10. Harmi kun en oo vaihdossa kun haluaisin niin paljon nähdä mun lempivaihtaribloggaajat (sä,elisa,annika) livenä :( Haluisin teidän kanssa vaikka yhtärin, koska vaikutatte niin mukavilta ja ihanilta persoonilta♥ Lähen siis ite Ausseihin vaihtoon ens tammikuussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos paljon♥ Ehkä me jossain nähään hehee! Paljon onnea mukaan matkaan, sulla tulee varmasti siellä ihan sairaan ihanaa!

      Poista
  11. Uusia naamoja on aina kiva nähdä, ja vaihtarit on huipputyyppejä, joten messissä oisin! :)

    VastaaPoista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. Aivan mahti idea! Vaikka itse en vaihtovuodestani blogia pidäkkään olisi kiinnostavaa nähdä muita vaihtareita ja jakaa kokemuksia ja saada ymmärrystä haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Messiin vaan, upeeta jos voin nähä teidät kaikki! :)

      Poista
  14. MAHTAVA IDEA! Mukana ollaan :))

    VastaaPoista
  15. Hei kuulostaa tosi hyvältä idealta, ja lähtisin mielelläni mukaan, jos vaan oon jo takasin suomessa siihen mennessä!! :)

    VastaaPoista
  16. tää on just hyvä idea! en oo varma ootko lueskellu mun blogia mutta kuiteski mukana oon :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3