keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

videos, thinking and ASK.FM

Heipähei! Nyt paria pikaista infoa Spring Break -postauksien välillä. No, elikkä ensimmäinen juttu on , että tein ask.fmmän (naurattaa sanoakkin), ihan teitä ja youtube-ukkeleita varten, sillä kysymyksiä mulle tulee ainakin vaihtoon liittyen  ihan hirmuisesti tosi hyviä kysymyksiä. Eli sillä on nyt aina käynnissä oleva kysymyspostaus, joten heitäppä mulle joku kysymys vaikkapa siellä! Mun nimimerkki on annakatariiin ja pääset sinne napauttamalla tätä!


Toinen juttu on, että olen tehnyt youtubeen nyt kaksi lyhytvideota mun elämää rajusti koskien, enkä kumpaakaan ole tänne linkannut joten nyt enjoy!



Olen salaa hieman kateellinen teille kaikille Suomessa oleville vapusta, nauttikaa ja pitäkää hauskaa munkin edestä! Ihan hullua, kun juuri tänään kaverin kanssa puhuin kuinka selkeästi muistan viime vapun ja nyt siitä on jo vuosi. Hui kamala, aika menee niin nopeasti. Ehkä jopa liian nopeasti. 
Nyt täällä on ihan hirveästi kaikkea menossa, tämä ihan hirveän stressaavaa aikaa kaikille, kun koulua on jäljellä enää kuukausi. Joka viikonloppu on aivan täynnä ja viikolla aika menee todella nopeaan koulussa ollessa ja koulun jälkeen koulujuttuja tehdessä. Kaikkea kivaa on kuitenkin tiedossa, kuten häät North Dakotassa, vaihtaritapaaminen, pari promia, koulun jokin kilpailu (mihin osallistun siis vain katsojana), Senior Banquet, sleepovereita ja graduation. Sounds good to me ja parhaani mukaan yritän jakaa kaikkia näitä kivuuksia teidän kanssanne! 

Hyvää vappua kaikille!

6 kommenttia:

  1. Ihana video! Mikä sun kamera muuten on? Ja jos on järkkäri niin mitä objektiiveja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kuvaan Canon 600D llä ja mulla on vain se ihan perus objektiivi (18-55mm) :)

      Poista
  2. Voisitko tehä viel kerran uudestaa sellasen 'my day in high school' videon? Se oli niin hyvä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin ehkä vielä yrittää tehdä! (:

      Poista
  3. Pääsikö elina sattumalta californiaan vaihtoon vai oliko hänellä osavaltio toive? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3