torstai 22. toukokuuta 2014

WHAT'S UP

Morjes! Tässä postauksessa kerron suurimmaksi osaksi kuvien muodossa tärkeimpiä juttuja mitä olen puuhaillut sillä aikaa, kun olen ollut vähän epäaktiivisempi täällä blogin puolella. Joten tästä lähtee!

C2E2 (Chicago Comic & Entertainment Expo)

c2e2 005 c2e2 029 c2e2 009 c2e2 018 c2e2 041 c2e2 047 c2e2 053 Spring Breakista onkin kulunut jo jonkun aikaa, mutta loman viimeisen lauantain vietin Chicagossa sarjakuvafestareilla, jotka oliva ihan sairaan iso juttu! Dad on aivan sairas sarjakuvafani ja tekee ihan töitä niiden parissa, joten mun perhe käy kuulemma tuolla joka vuosi. Dad olikin tuolla joka päivä perjantaista sunnuntaihin, mutta mulle riitti varsin hyvin pelkkä lauantai. Todella monet olivat pukeutuneet sarjakuvahahmoiksi ja jäimme katsomaan päivän lopussa järjestettyä 'paras hahmo' kisaa. Kaikki olivat tehneet omin käsin asunsa ja kuluttanut mahdollisesti monta vuotta niitten tekemiseen ja siltä lopputulokset näyttivätkinAi niin, kyseisenä päivä myös ylitin todellakin itseni, kun minä silitin tuota kuvassa näkyvää jättiläiskäärmettä!


 South Dakota sdakota 003 sdakota 016 sdakota 059 sdakota 078 Perheen kesken otettiin pientä lomaa arjesta, kun vietimme Toukokuun ensimmäisen viikonlopun South Dakotassa, jossa järjestettiin sisaruksieni pikkuserkun häät. Lähdimme ajamaan jo perjantai-aamuna kohti Sioux Falls nimistä kaupunkia. Ajomatkaa oli reilu seitsemän tuntia, mutta tuon mittaisista matkoista on tullut ihan perus juttu mulle täällä, kun taas Suomessa en ollut sitä 5 tuntia kauempaa autossa istunut. Kuitenkin, kun me vihdoin päästiin perille menimme kiertelemään keskustaa ja illalla käytiin testaamassa hotellimme ihana allas-alue. Launatai oli itse hääpäivä ja näissä häissä oli paljonkin eroavaisuuksia, mihin olen suomalaisissa häissä tottunut. Ensinnäkään tunnelma ei missään vaiheessa ollut niin 'vakava' ja mitään perinteisiä juttuja, kuten hääkaukun leikkaamista (tai ylipäätään hääkakkua tai jälkiruokaa) ei ollut. Häävalssi oltiin myös korvattu koko juhlaporukan tiputanssilla ja juhlien pääpaino olikin tanssimisessa. Siltikin Jenkkihäät oli todella kiva kokemus, eikä kyllä jäänyt yhtään huono maku suuhun! Kun lauantaina oltiin päästy allasosaston kautta nukkumaan, oli sunnuntaina aikainen herätys ja taaskin pitkä ajomatka oli edessä.. Sunnuntaina olisi ollut myös viimeinen AFSn orientaatio ja vähän jäin harmittamaan etten päässyt sinne. Noh, en kuitenkaan noista AFSn kulttuurishokki -taulukoista päässyt eroon vaan mulle järkättiin yksityinen orientaatio ensiviikon torstaille haha.

 Senior Banquet seniorbanquet 004 seniorbanquet 008 seniorbanquet 013 seniorbanquet 014 seniorbanquet 030 Senior Banquet, eli juhla-illallinen kuolun vanhimmille oppilaille järjestettiin perjantaina 16. Toukokuuta eräällä veneellä. Mun mielestä tuo korvasi Senior Promin, koska syömistä tapahtui ehkä maksimissaan 1/4 ajasta ja loppuaika käytettiin tanssimiseen. Senior Baquet oli myös tosi kiva kokemus, ihan hyvä kuitenkin etten mennyt seuraavana päivänä enää sinne viralliseen neljä koulun yhteiseen Senior Promiin, koska jalat olivat niin kipeät tuon yhdenkin illan tanssimisen jälkeen. kirje 002 Jos mun kummutäti sattuisi vaikka tätä lukemaan, niin kiitos hirveästi kirjeestä ja super iso kiitos Aku Ankasta minkä lähetit! Oon lukenut ton saman lehden nyt varmaan 10 kertaa ja joka kerta tulee niin kotoisa olo :D jbb 014 Lauantaina 17. Toukokuuta kävin 'hyvästelemässä' Julian (ei se raukka musta näin helposti eroon pääse), sillä hän lähti kotiin nyt maanataina. 
Ei tässä mitään muuta kummallista ole tapahtunutkaan, vielä viikko High Schoolia jäljellä ja fiilikset tosi sekavat. Mulla on ollut muutenkin nyt vähän hard time sunnuntaista lähtien, mutta kyllä tästä parempaan suuntaan ollaan kovaa vauhtia tultu ja en tuota enempää viitsisi miettiä. Countdownit alkaa jokaisella vaihtarilla käymään kuumana ja ihan hullua ajatella, että jotkut Suomivaihtarit lähtevät kotiin jo ensi viikolla. Mulla on täällä vielä kuukausi koulun loppumisen jälkeen ja en tiedä onko mulla mitään super erityistä ohjelmaa tiedossa. Ehkä vaan kiertelen vaihtarikavereiden läksijäisiä, koska omia en millään haluaisi järkätä.. Wääk en halua ajatella mun loppuaikaa täällä!

Hyvää alkavaa viikonloppua sinne! Kaverit saa rauhassa vielä muutaman viikonloppua juhlia ilman mua ;)

4 kommenttia:

  1. APUA!!! Sä olit tuolla! Siis C2E2! Näitkö Chandler Riggsiä siä?! Se joka näyttelee The Walking Dead sarjassa Carl Grimesia. OMG! Oon super kateellinen. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, en tainnut tajuta ton jutun hienoutta jos toi paikka tunnetaan Suomessa asti :D.. En kyl tainnut nähdä, mut joku toinen The Walking Dead sarjasta siellä oli! Tai oliskohan ollut toi?

      Poista
  2. http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201405310104902_v0.shtml Etkö ollukkii tuolla? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo?! Ja sanoin vielä videollakin, et nyt on kuolema lähellä :D

      Poista

Kiitos kommentista <3