torstai 19. kesäkuuta 2014

BASEBALL GAME

Moi taas! Täällä mä oon, kuten eilen lupasinkin ja nyt kerron mm. mun ensimmäisestä baseball pelistä, joka oli Milwaukee Brewers vs Cincinnati Reds. Upee kokemus toukin, tuolla oli ihan erilainen meno kuin missään muussa pelissä, missä olen aikaisemmin käynyt. Ja sainpahan ainakin rastin mun To Do -listaan! baseball 003 baseball 005 baseball 013 baseball 019 baseball 022 baseball 027 baseball 032 Sunnuntaina mun edellisestä postauksesta tutuksi tullut kaveri Vandana ja hänen isänsä tulivat hakemaan mut aikaisin aamulla. Kaupan kautta ajeltiin Milwaukeen Miller Parkkiin, samaiseen paikkaan missä olin mun syntymäpäivänä Marraskuussa osallisena The Biggest Loser Off the Road challengessa. Me yritettiin saada liput halvemmalla kyselemällä parkkipaikalla etkoja vietteleviltä juhlijoilta, olisiko heillä extra lippuja ja lopulta  varmaan tunnin kyselemisen jälkeen saatiin liput halvalla hyviltä paikoilta! Jenkeissä on siis tapana ennen pelejä kokoontua kavereitten kanssa juhlimaan ja parkkipaikka muuttuu ihan kuin leirintäalueeksi. Pian lähdettiin sitten etsimään meidän paikkoja ja peli alkoikin kohtalaisen nopeaan. Jenkeissä oli tosiaan tuolloin 15.6 sunnuntaina isänpäivä, joten lähes koko stadioni tuli täyteen. Jenkit ovat kyllä uskomattomia kannustamaan omia joukkueitaan ja tuollainenkin perus peli veti nois hullusti katsojia! Lähdettiin pelistä ennen sen loppumista, jotta päästäisiin helposti pois parkkipaikalta ennen tuhansia muita autoja, mutta mielestäni meidän kotijoukkue lopulta voitti tiukan pelin.baseball 040 baseball 046 baseball 054 baseball 057 Pelistä ajettiin suoraan Milwaukeen downtownissa sijaitsevaan sushiravintolaan ja tämä paikka oli ehdottomasti yksi parhaista ravintoloista missä olen ikinä käynyt! Paikka oli kuin buffet eli ruokaa sai hakea niin paljon kuin halusi, mutta sushit tilattiin listalta (ja ne kuuluivat hintaan). Tilattiin kymmeniä erilaisia susheja ja ahh voin vieläkin tuntea sen taivaan mun suussa! Toi oli tosiaan siis toinen kerta kun maistoin sushia ikinä kunnolla ja voisin jo sanoa sen olevan mun lemppariruokaa. Niin hyvää! Valitettavasti sain aika torjuvaa palautetta, kun kaverille sanoin että aion heti Suomeen päästyämme viedä sen sushiravintoloon. Harmi. Jos kuitenkin tiedätte jotain hyviä sushimestoja Turusta taikka Helsingistä, antakaa ihmeessä palaa tuonne kommenttiboksiin. Parin tunnin syömisen jälkeen kello oli jotain seitsemän illalla ja ruvettiin ajamaan takaisin päin. Oli kyllä ihan mahtava päivä! Nyt on siis keskiviikkoilta ja alan kohta (okei en ihan vielä) harkitsemaan nukkumaan menoa, koska huomenna lähden pienellä vaihtariporukalla vikaa kertaa Madisoniin, eli Wisconsinin pääkaupunkiin! Kuulostaa kivalta, kiva nähdä vaihtarikavereita pitkästä aikaa. Joten luultavammin palaillaan sen postauksen merkeissä seuraavaksi. Ja hei, hyvää juhannusta kaikille ja ihan nöyrimmät kiitokset 500 lukijan rajan ylityksestä! :)

3 kommenttia:

  1. oot puhunu että et ota sun kaikkia vaatteita mukaa suomeen, nii mihin sä sit aiot laittaa ne? :) ps sun blogi on mun lemppari ja ihan täydellinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kavereille, perheelle ja hyväntekeväisyyteen! Kiitos paljon sulle :)

      Poista
  2. Asutko siis siellä jossain perheessä tms. vai onko sulla ihan oma kämppä? Ja kenen toi kissa on?:) Ihania videoita sulla <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3