tiistai 17. kesäkuuta 2014

Here I'm again!

Heippahei! Tänään, eli tiistaina 17. Kesäkuuta on tasan kaksi viikkoa aikaa siihen, kun mun lentokone sujahtaa ilmaan Chicagon lentokentältä. Taaskin voisin pahoitella sitä, etten ole teille viikkoon kirjoitellut mitään, mutta aika vaan lentää ja sanoinkin eilen kaverille, että tuntuisi ihan kuin olisin koomassa. Herään aamuisin ja jotenkin se päivä vaan menee ohi ja sitten menen taas nukkumaan. En muuten muista koska viimeksi olisin nukkunut näin pitkään kuin lähipäivinä, jolloin olen nukkunut lähemmäs 12 tuntia ja herännyt vasta puolen päivän aikaan. Kuitenkin tässä nyt jotain spesiaalimpia juttuja mitä olen touhuillut heräämisen ja nukkumaan menon välillä. Kirjottelen huomenna mun sunnuntaista ettei tästä tulis nyt liian mun tyyliin pitkää postausta. Kuitenkin tässä tulee. ;)shooting 001 shooting 006 shooting 015 shooting 028Keskiviikkona mentiin mun aluevalvoja, hänen poikansa ja italialaisen vaihtarin Silvian kanssa kokeilemaan ampumista. Ainakin täällä pohjois-Amerikassa metsästys on todella yleistä ja lähes kaikki metsästää ihan nuoresta lähtien, joten meidäkin piti päästä koittamaan miten se ase oikein toimii. Tosin me ammuttiin lentäviä savipaloja, joten ketään/mikään ei onneksi kuollut. Oli ihan jännä kokemus, en kuitenkaan tiennyt että se luoti lähtee noin kovalla voimalla aseesta ja seuraavana päivänä olikin toi hartian seutu ihan sairaan kipeä. Osuin kuitenkin 50 yrityksestä johonkin kolmeen savipalaan, parempi sekin kun ei mitään.. Ehkä.milwaukeeftv 002 milwaukeeftv 006 milwaukeeftv 011 milwaukeeftv 013 milwaukeeftv 019 milwaukeeftv 022 milwaukeeftv 027 milwaukeeftv 031 milwaukeeftv 038 milwaukeeftv 066 milwaukeeftv 092 Seuraavana päivänä, eli torstaina, mun kaveri ja hänen isänsä (joista olen aikaisemminkin täällä muistaakseni puhunut, kun kerroin häidän olen todella innoissan musta) tulivat hakemaan mut aika aikaisin aamulla. Otettiin suunnaksi vajaa parin kymmenen minuutin päässä sijaitseva suuri kaupunki Milwaukee ja siellä Intialainen lounasbuffetti. Taas tuli maistettua niin paljon erilaisia ruokia mitä en ole ikinä maistanut, että huhhuh. Oli kyllä ihan hulluh hyvää! Tän jälkeen mä ja mun kaveri Vandana, mentii museonäyttelyyn nimeltä Body World. Se oli ihan super iso näyttely ja kaikki näytillä oleva oli aidoista ihmisistä. Harmi sinäänsä kun ei saanut kameraa ottaa mukaan, mutta toisaalta en niistä aidoista kokonaisista kehoista, vauvan kasvun eri vaiheista, keuhkoista, aivoista, lihaksisoista ja hermostoista olisi varmaan kuvia pystynyt napsimaankaan. Siisti kokemus kuitenkin! Tän jälkeen mentiin pyörimään alakerroissa oleviin maanäyttelyihin, josta mulla on noi kuvatkin. Kolme suurta kerrosta oli täynnä kaikkia erimaihin (lähinnä Aasia ja Etelä-Amerikka) liittyviä näyteikkunoita ja sinne oltiin rakennettu ihan aidon oloisia kaupunkejakin. Kun lähdettiin näyttelystä ja Vandanan isä tuli hakemaan meidät niin ääks en kestä, hän oli ottanut mukaan heidän perheen uudet vauvavuohet! Voi kun oli suloisia. Siis apua, musta tuntuu että toi päivä olisi ollut eilen, mutta oikeesti siitä on jo melkein viikko. Mihin mun ajantaju on oikeasti kadonnut.. 
Mitäs muuta? Matkalaukut on jo vedetty esille, tosin en ole vielä saanut aikaiseksi laitettua sisälle yhtään mitään. Lattialle olen keräillyt yhteen laatikkoon lähinnä tavaroita ja paperijuttuja mitä aion ottaa mukaan ja isoon pussiin kerännyt tavaraa mitä aion jättää tänne. Seuraavaksi onkin vaatteitten vuoro. Ollaan parhaan kaverin kanssa otettu Kaliforniaan paljon paljon kriisi+pakkauspuheluita, koska hui kamala tämä on jäskää aikaa! Tuntuu kuitenkin sata kertaa kivemmalta pakata jonkun kanssa kuin yksin. Ei siitä mulla tulisi nimittäin yhtään mitään. Mutta hei, palaillaan huomenna ja sen jälkeen toivottaavasti vielä viikonloppuna. Loppuviikolle mulla onkin paljon tekemistä, mutta tänään vietän ihan lököilypäivää ja nautin tosta ihan sairaan kuumasta säästä. Tosin nytkin nautin siitä sisällä.. Näkyillään pian! :)

2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3