maanantai 30. kesäkuuta 2014

I'M COMING HOME

Mä en usko. Mä en tajua. Laukut on valmiina. Auto on valmiina. Lähden mun huoneesta nyt viimeisen kerran. Mä tuun kotiin. Lähden kodita kotiin. En edes voi vielä ymmärtää kuinka ikävä mulla tulee tätä kaikkea.. Kohta hyvästelen mun perheen ja vaihtarikaverit. Mulla on kamala olo, mutta silti voin sanoa olevani valmis. Oon valmis kaikkeen uuteen mikä koittaa Suomessa. En aio palata takaisin mun samaan elämään, sillä mä oon uusi nyt. Vihdoin ja viimein voin sanoa, täältä mä tulen!

Lähden nyt siis hostien kanssa eläintarhaan ja jonnekkin museoon, josta sitten jatkamme Horiconiin. Siellä sanon moikat sitten heille ja kahdelta aamulla lähden muitten vaihtareitten kanssa kohti Chicagon lähellä sijaitsevaa collegea. Siellä tapaan mm. muut suomalaiset vaihtarit joidenka kanssa tänne lensin 326 päivää sitten. Meidän lennon Chicagosta Arlandaan olisi tarkoitus lähteä 16:35 ja olle perillä hiemat seitsemän jälkeen aamulla Ruotsin aikaa. Siellä sitten olisi tarkoitus odotella jotain kolme tuntia ennen kuin lento Helsinkiin lähtee 11 aikaan ja tarkka aika, jolloin mun pitäisi olla Suomessa on keskiviikkona 2.7 kello 13:25 (kai?). Nyt see you Suomi soon ;)

Kiitän teitä taas kerran tuesta, tsempeistä, aivan kaikesta. Mulla on maailman ihanimmat lukijat/ muut seuraaajat

32 kommenttia:

  1. Tosi hyvä postaus! :')

    VastaaPoista
  2. oot mahtava! Mullakin meinas jo itkut päästä kun katoin videoa, tsemppiä<3

    VastaaPoista
  3. Sun blogi on ollut aivan huikea ja on ollu ilo lukee sitä ja kattella sun ihania videoita!:) hyvää kotimatkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle, upeeta kuulla että tykkäät!

      Poista
  4. Apua ihan itku tuli tota videoa katellessa. Oon niin onnellinen sun puolesta että sait kokea kaiken sen :')

    VastaaPoista
  5. Aloin itkemään kun katsoin tota sun videota, ihana :( <3

    VastaaPoista
  6. Mitäää oon vissiin tulos tol samal koneel Arlandast tai jos se on se 13.35 laskeutuva!! XD

    VastaaPoista
  7. ihana video anna! tsemppii kotiinpaluuseen :) itelläkin se on eessä muutaman päivän päästä.. iik! ps. nähää pian siel vaihtariviikonlopussa can't wait!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti!! Toivottavasti sullakin meni kaikki hyvin :) JA JEP siellä näkyillään!

      Poista
  8. tervetuloa suomeen♥

    VastaaPoista
  9. Hyvää matkaa kohti kotisuomea :)

    VastaaPoista
  10. meinas itku tulla eilen katsellessa sun videota, tervetuloa takaisin :-)

    VastaaPoista
  11. Toi video oli niin koskettava! :')

    VastaaPoista
  12. OOT IHANA! TERVETULOA TAKAISIN SUOMEEN ♡!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kiitos!! Ja kiitos vielä toisenkin kerran :D

      Poista
  13. Woop oot just nyt tullu suomee:o just vast aloin lukee sun blogii ku olit ollu vähä aikaa jenkeis... Kauhee aika menee nopeest xd

    VastaaPoista
  14. Mää löysin sut youtubesta sen suomen ja usan eroja videon kautta ehkä joku kolme viikkoa sitte (vasta) ja sit aloin seuraa sua youtubes. Eihä siinä kauaa menny ku olin kattonu kaikki sun videot ja olin ihan että höh tähänkö nää nyt loppu oisin voinu kattoo vaikka sata lisää enkä koskaa malttanu oottaa et uus video tulee. Sitte aloin lukee sun blogia ja tässä parin viikon aikana oon lukenu sun koko blogin läpi. En voinu vaa lopettaa jäin niin koukkuun. Oon aina itekki uneksinut vaihtoon lähtemisestä mutta mun perhe ei voi kustantaa mulle sitä :( oon sitte aatellu au pairiksi lähtöä ku pääsen lukiosta ku se on halvempaa (ei se tietenkää oo sama asia mutta tykkään lapsista). Oon itekki cheerleader ja harmi ku lopetat, ois ollu kiva tavata joissain kisoissa :( ootko muuten aatellu ite au pairiksi lähtöä vai olisko se ollenkaa sun juttu? :) nii muute tän vuoden smk on turussa (tiesit varmaa), tuuthan kattoo? ;) (oon muute huomannu et meissä on paljon samaa, munki nimi on anna XD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin upeeta kuulla!! Oon varma, että jos toi vaihtovuosi nyt ei onnistu, niin pystyt tekemään jotain muuta ulkomailla esim. just toi au pair juttu tai sitten yliopistovaihto tai vaikka ihan kesätyöt ulkomailla :) Au pair jutussa houkuttais just sen erilaisuus vaihtoon verrattuna ja just eri maassa ja eri perheessä asuminen, mutta en kyllä tykkää ainakaan pienistä lapsista.. Tuun varmasti katsomaan tyyliin kaikkia näitä isompia cheerleading kisoja, joten hyvällä mahdollisuudella voidaan nähdä!

      Poista
  15. voisiks tehä videon missä puhut englantia:)

    VastaaPoista
  16. millo tulee uutta postausta?olis kiva kuulla et miten sul menee ja ootko sopeutunu hyvin tänne:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pahoittelut oon ollut vähän hidas, koska on ollut hirveetä härdelliä tän palaamisen jälkeen.. Mutta nyt uutta postausta!!

      Poista

Kiitos kommentista <3