tiistai 29. heinäkuuta 2014

UUSI ULKOASU

No moi! Ootteko jo huomannut mun blogin uuden ulkoasun? Nyt ainakin olette ja olen ainakin itse tosi tyytyväinen tähän ja iloinen siitä, että Janina suostui tekemään tämän mulle ja käyttämään tähän superisti vaivaa! Mitäs te tästä tykkäätte? Pari muutosta teen, jotta saadaan vähän Jenkkitunnelmaa tännekkin, mutta muuten olen niin innoissani kirjoittelemassa tänne uudituneelle sivulle! 
blogini 001
Monet teistä on muuten varmaan lueskellut Janinan vaihtariblogia, jota hän kirjoitteli Teksasista käsin, mutta mun tapaan hänkin palasi Suomeen kuukausi (KUUKAUSI?!) sitten ja jatkaa blogin kirjoittamista myös täällä kotona. Suosittelen siis tsekkaamaan hänen nykyisen bloginsa, jossa varmasti tulee liikkumaan myös juttua vaihdosta ja nykyisestä vapaaehtoistoiminnasta! Ollaan koulukavereita ja vielä nyt samassa AFSn toiminnassa mukana, joten ehkä minäkin pompin jossain kuvissa haha.
blogini 015
Itsekkin voisin pahoitella postaamattomuudestani. Oikeastaan olen todella pettynyt itseeni, etten ole kirjoitellut enemmän fiiliksiäni tänne. Tämä uusi elämä on vienyt ainakin multa paljon energiaa tehdä yhtään mitään ja on ollut päivä jolloin olen istunut alakerran tietokoneella ja harrastanut no lifeäni pelaten the Simssiä.. Koulu alkaa mulla aivan pian, 12.8 ja se jännittää enemmän kuin paljon. Tosiaan siis minä, niin kuin lähes kaikki vaihtarit aloittavat koulun vuotta nuorempien kanssa, kun vaihtovuotta ei opinnollisesti lasketa mukaan. Olen onnekas sillä meidän koulussa on noin 15 vaihtaria, mutta siltikin koko koulutouhu ahdistaa. Enhän mä ole opiskellut vuoteen? Eikö kakkosvuoden pitänyt olla raskain vuosi lukiossa? No toivottavasti voin ensivuonna olla tukena jollekkin palanneelle vaihtarille, kun kerron siitä miten toivon mukaan tulen ehkä-vissiin-kai selviämään toisen vuoden lukio-opinnoista. Onhan koulun alussa jotain hyvääkin, ainakin se että joka vuosi meidän kuoluun tulee jokunen vaihtari ja tänä vuonna haluaisin tutustua heihin jokaiseen. Oho, mikä kouluvuodatus tästä nyt tuli... Onhan siihen aika vielä kaksi viikkoa, joten kyllä tässä ehtii vielä lomailemaan. Sitäpaitsi veikkaan, että yksi kesän upeimmista viikonlopuista on vielä edessä, nimittäin vaihtariviikonloppu! Silloin varmaankin teillekkin tutut vaihtarinaamat hyppivät yhdessä täällä munkin blogissa! 
blogini 005
Nyt kun uusi elämä ja lähitulevaisuus alkavat pikkuhiljaa niin palailen tänne kirjoittelemaan entistä ehompana! Varsinkin kun huomenissa toivottavasti uusi rakkauteni eli muokkausohjelma Adobe Premiere Elements 12 ja samainen Photoshoppi pamahtavat postiluukusta sisään, niin mulla ei olekkaan muuta kuin intoa väsertää vihdoin ja viimein sellaisia videoita mitä haluan. Nyt mulla on kuitenkin muutama vähän isompi postaus tulossa ja  ehkä jopa seuraava postaus on osa kaksi mun blogihistorian luetuimmasta postauksesta, joka on varmasti mieleen kaikille vaihdosta kiinnostuneille ;)

Nauttikaahan te ihanat vielä lomasta, jos sitä sattuu olemaan jäljellä!

4 kommenttia:

  1. Täälläpäin alkaakin jo ensi viikolla koulu:(... Mut tosi hieno tämä uus ulkoasu!:)

    VastaaPoista
  2. tykkään tosi paljon uudesta ulkoasusta! :)

    VastaaPoista
  3. millon kysymyspostaus tulee? :)

    VastaaPoista
  4. miten noi reunalla olevat youtube ja ig ja ask nappulat on tehty?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3