tiistai 5. elokuuta 2014

JUHLAILLALLINEN

No moi ja erittäin hyvää elokuuta! Okei tossa kyllä kieltämättä oli vähän sarkasmin makua, koska elokuu tarkoittaa aika monelle meistä arkeen palaamista. Tänä vuonna mulla on kuitenkin oikein erittäin iso kynnys siirtyä taas arkeen, koska yli vuoteen en ole elänyt mun kunnollista Suomiarkea. Ensi viikon tiistaina alkaakin sitten lukion toinen luokka suurilta osin uusien naamojen kanssa. Ennen vaihtoon lähtöä en edes tajunnut ajatella elämää vaihdon jälkeen ja sitä, että kuoluun pitäisi taas palata, mutta nyt täytyy sanoa että vähän kuumottaa.
juhlaillallinen 004 juhlaillallinen2 Olen ollut superi kiireinen lähes koko loman ajan ja paljon en-tee-mitää-päiviä en ole valitettavasti ehtinyt viettää. Kaiken mahdollisen ajan olen yrittänyt tehdä asioita mitä vaihdossa olen kaivannut, mutta pelkästään siihen kavereitten kanssa mitään tekemättömyyteen ja kunnolla hengailuun ei ole mitenkään liikaa aikaa riittänyt. Itseasiassa parhampia ystäviänikin olen nähnyt vain muutamaan otteeseen. Maanatai-illallalla kaksi erittäin rakasta ystävääni järkkäsi minulle ja toiselle ystävälleni Elinalle upean juhlaillallisen, jonka parissa saatiinkin viettää aikaa monta tuntia vain jutellen ja jutellen. 
juhlaillallinen 013 juhlaillallinen 023 Meille oltiin katettu vaikka mitä hyvyyksiä pöytään ja en kyllä muista koska olisin viimeksi ollut niin täynnä niin hyvästä ruuasta! Jenkeissäkin se ruuan laatu oli kyllä sellaista ettei tämän kuukauden kotona hengailin aikana ole yhtään ruokalajia vielä tullut ikävä ja en tosiaan usko että ehtii tullakkaan. Ei tämä ilta kuitenkaan muuttanut mun mielipidettä siitä, että melonilusikka on maailman turhin tai ainakin toisiksi turhin keksintö koko maailmassa. Okei se ei nyt liittynyt asiaan...
juhlaillallinen1 juhlaillallinen 025 Koko loma on kuitenkin ollut ehkä jopa vähän enemmänkin kuin hieman stressaavaa aikaa. Ei oikein tiedä miten täällä kuuluisi elää ja mitä tulevaisuus tuo. Lopetin pitkäaikaisen harrastuksi cheerleadingin ja nyt pitäisi keksiä mitä sen tilalla rupean vapaa-ajallani puuhastelemaan. Valmennusta olen ajatellut, samoin kuin AFSn vapaaehtoistoimintaa, josta puheenollen olen ilmottautunut jo yhdelle leirille työntekijäksi ja ekaksi kaveriksi jollekkin Suomeen parin viikon päästä saapuvalle vaihtarille. Voisin myös vihdoin ja viimein hommata sen salikortin, josta olen jo pitkään haaveillut, mutta koska aikaa ei ole rajattomasti ei ole ollut aikaa liiemmin saleilla. Teitysti haluan alkaa panostamaan blogiini ja videoihini enemmän, minkä jo vähän aloitinkin huonolla menestyksellä.. Jotkut ovat jo ask.fmmästä kuullutkin mitä mulle tapahtui muokkausohjelman kanssa. Tosin minä ostin amazon.com sivustolta ohjelman mitä olin pitkään himoinnut, toimitus oli nopea ja sain se kahdessa päivässä ja olin tietenkin todella innoissani. Hetken kun olin pakettia pällistellyt tajusin kuitenkin että ei hitto se toimitettiin mulle CDnä. Ei siinä muuten mitään vikaa olisi, mutta kun mun koneessa ei ole CDn paikkaa.. Nyt pitää siis etsiä ulkoinen CD/DVD soitin halvalla. Ei voi muuta sanoa kuin hyvä Anna, erittäin hyvä.
juhlaillallinen 028 juhlaillallinen 029 Eli siis nyt alkaa olla aika monta rautaa tulessa, mikä nyt on toisaalta aika kiva, mutta toisaalta njääääh, saanko jäädä vaan kotiin makoilemaan? Okei okei en saa, vaan nyt pitää jostain ostaa ne koulukirjat ja muut koulukamat ja selvitä sinne kouluun. Ei kuulosta sitten yhtään kivalta. Toivottavasti siellä ruudun toisella puolella on joitain muitakin saman fiiliksiä etten ole ihan yksinäinen :D Nyt lähden kuitenkin samaisten  juhlaillallistyttöjen kanssa Uhluun uimaan, jos nyt ikinä löydämme perille. Eli ei varmaan löydetä.  haha. Nauttikaa te myös viimeisistä lomapäivistä, jos siis lomaa on ikinä ollutkaan ja me toivon mukaan nähdään pikaisesti jo huomenna!

2 kommenttia:

  1. Oi namii näyttääpä hyvälle!! :) ja mäki oon ihan paineissa tosta koulusta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee :) Hei mutta toivottavasti sulla on alkanut koulu hyvin!!

      Poista

Kiitos kommentista <3