maanantai 11. elokuuta 2014

VAIHTARIBILEET

Huhuh, moikka! Mun käsityksen mukaan olen vielä hengissä viikonloppuisen vaihtaritapaamisen jäljiltä ja no sanomattakin on varmaan selvää, että oli aika hullu viikonloppu. Oltiin vuokrattu mökki Kotkasta ja sinne meitä '13-14 vaihtareita tuli perjantaina reilu 50 ja siitä asti koko viikonloppu oli toisiinsa tutustumista, yhdessä oloa ja ennen kaikkea juhlimista suomalaiseen tapaan.
IMGKOTKA 001

IMGKOTKA 149 IMGKOTKA 151 Mun matka alkoi jo torstaina, jolloin matkustin Onnibussilla Turusta ensin Helsinkiin ja sieltä vielä Kotkaan. Mulla kävi tosi hyvä tuuri, sillä ihan yllättäen kävelin mun hyvää ystävää ja hänen kaveriaan vastaan heti kun olin saapunut Helsinkiin, joten parin tunnin odottelu seuraavaa bussia ei ollut paha ollenkaan. Illalla sain vielä Kotka Sightseeingin ja kieltämättä aika siisti paikka, vaikkakin se mun maantieteiden ja kaiken järjen mukaan Venäjällä onkin.. Hehe, toivottavasti ymmärrätte sarkasmia!
Ihmiset alkoivat valua kemuihin perjantainiltapäivällä, mutta aika hyvää vauhtia jengi vaihtui  viikonlopun aikana. Hyvä DJ, ruokaa ja juomaa, kivoja pelejä ja ennen kaikkea parhaita ihmisiä! Ehdottomasti paras tapa juhlia vaihtoonlähdön vuosipäivää, joka siis sattui olemaan juuri tuolloin perjantaina 8.8. ;)

Lauantaina kun kaikki saivat itsensä ylös juhliminen alkoi taas kunkin oman jaksamisen mukaan ja vietettiin yhdessä kivan rentoa päivää. Mitään erityistä ohjelmaa meillä ei sinäällään ollut, mutta ilman sitäkin aika kuluikin todella nopeasti yhdessä ollen. Illalla oli sitten viimeisen illan bileet ja mulla ainakin oli vähintäänkin yhtä hauskaa kuin perjantaina!


Tämä vaihtarius on kyllä niin yhdistävä asia, että aivan jokaisen kanssa riitti puhuttavaa, vaikka ihmisenä muuten erillaisia oltaisiinkin. Oli aivan mahtavaa tutustua noihin tyyppeihin tuolla ja niin kovasti toivon, että tälläisiä tapaamisia tulee lisää! Tosin muutamat on laittanut jo suunnitelmia alulle, joten ehkä jossain vaiheessa päästään kokemaan myös vaihtariviikonloppu kakkonen. Sitä odotellessa, itse olen ainakin valmis aivan koska tahansa! IMGKOTKA 163 IMGKOTKA 187 IMGKOTKA 174 IMGKOTKA 148
Lähes koko maanantaipäivän, joka on viimeinen lomapäiväni, olen makoillut kotona tylsistyen.. Okei kävin aamupäivällä keskustassa hoitamassa pari kouluun liittyvää asiaa, mutta sen jälkeen olenkin vain tuijotellut ikkunasta ulos tuonne sateiseen Turkuun. Huomenna sitte sinne koulun penkille ja kuumottaa kyllä enemmän kuin ikinä ennen, tästä reilusta vuoden tauosta ja uusista ihmisistä johtuen.. Toivottavasti teillä, joilla koulut ovat jo alkaneet menee kaikki hyvin ja niille kenellä se koulujen alkaminen on aivan käsillä niin todella paljon tsemppiä! Palaillaan pian toivottavasti videon merkeissä!


Ja niin hei pahoittelut osista kuvista, sillä en ottanut niitä mun kameralla joten jostain syystä saanut muokattua tai edes lisättyä niitä Flickriin..

6 kommenttia:

  1. Osa kakkoseen mäkin järjestän aikaa!! :)

    VastaaPoista
  2. Pitääkö paikkaansa, että vaihtooppilas vuosi voi jopa maksaa loppuen lopuksi 16000-20000 euroa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai jos oikein lähtee törsäämään niin kaikki on mahdollista :D Jos menee Australiaan ja yksityiskouluun, shoppailet ja matkustat paljon niin kai toi summa helposti rikkoutuu.

      Poista
  3. Kuinka paljon sulla makso pliis vastaa!!:)))

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3