sunnuntai 5. lokakuuta 2014

BIRTHDAY PARTY

kenziesbday 020.1 kenziesbday 027 kenziesbday 031 kenziesbday 016 Tänä viikonloppuna juhlittiin ensimmäisen koeviikon päättymistä amerikkalaisen vaihtarikaverini 18-vuotis syntymäpäivien merkeissä. Itseasiassa juhlat olivat yllätyssynttärit, mutta kuulemma hän oli jo vähän osannut jotain aavistaa. Itse olen ainakin niin tohelo valehtelemisessa ja en osaa salailla tuollaisia kivoja juttuja, joten vaikee oli.  No tärkeintä kuitenkin oli, että ilta oli aivan huippu ja näytettiin jenkkitytölle miten suomalaiset oikeasti juhlii! Ja hei synttäreistä puheen ollen, arvatkaas ketä täyttelee 18 vuotta tässä 27 vuorokauden päästä, 2.11. Muistan mun viime vuoden syntymäpäivätkin niin hyvin, että en voi uskoa siitäkin olevan jo pian vuotta. Se päivä oli ehdottomasti yksi parhaista päivistä vaihdossa ja itseasissa koko elämän aikana.

Kuitenkin super iso jee, siitä koeviikosta vihdoin selvittiin, kiitos teidän tsemppauksien, ja perjantaina ehti alkamaan jo toinen jaksokin. Mulla on mm. ruotsia ja opettajan sanoja lainaten 'aika kiitettävästi kaikki on ehtinyt unohtua'. Nykyiset vaihtarit, ei, älkää todellakaan ottako tästä mitään stressiä, miettikää sitä vasta silloin kun sen aika koittaa. Aika toivottomalta tuntuu tällä hetkellä ja  sama juttu espanjan kanssa, vaikka muka sitäkin opiskelin Amerikassa. Skipataan nämä koulujutut kuitenkin, vaikkakin ne keskeisimmässä osassa mun elämää taitaa nyt ollakkin..

Tänään olen ehtinyt tekemään vaikka mitä, mm. makoilun ja syömisen maailman ennätyksen ja taitaa mulla vähintäänkin olla se tärkeitten juttujen skippaamisen  maailmanmestaruus pronssi taskussa. No ei vaan, ehkä ihan hyvillä mielin pyhitän tälläisen en-tee-mitään-päivän itselleni. Vielä pitäisi jaksaa yksi kokonainen viikko ja pari päivää ennen parin päivän syyslomaa, jolle mulla ei kyllä erityisempiä suunnitelmia olekkaan. Toivottavasti saan viimeistään silloin pari isompaa jenkkipostausta ilmoille. Nyt tämä tekstin tuottaminen on kyllä nyt niin surullisen huonoa, että oikein hävettää joten nyt toivotan kaikille todella hyvää viikon alkua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3