sunnuntai 26. lokakuuta 2014

YEARBOOK

Moi! Tässä jokunen aika sitten postilaatikkooni kolahti paketti Amerikasta. Paketti oli lemppariopettajaltani, yearbook -opettajalta ja mitäs muutakaan sieltä olisi paljastunut, kuin yli puolivuotta vaivalla väsätty kirja, yearbook 2014. Tuntui niin oudolta saada jotain konkreettista 'toisesta maailmasta' käteen ja oli niin ihanaa muistella tuon kirjan kanssa kulunutta vuotta. Taas muistui mieleen kuinka erilaisia Suomikoulu ja amerikkalainen High School ovatkaan..
yearbook 002 yearbook 028
Ikävä Amerikkaan on muutenkin lähiaikoina ollut kova ja tätä koko kouluvuoden kiteyttävää kirjaa on haikea selailla. Jos vaan kerran saisi olla tuolla♥ Tätä kirjaa taas katsellessa tuli mieleen tämän vuoden vaihtarit, toivottavasti teillä menee siellä missä ikinä olettekaan kivasti ja hei, vaikkei menisikään niin kaikki kääntyy varmana vielä hyväksi. No mutta mitäs sitten täällä mun Suomielämässä? Ei kummosempaa, taaskaan. Viikot menee niin nopeasti eteenpäin täysin samalla rutiinilla, joka kyllä kieltämättä käy todella tylsäksi, mutta ei kai tämän syksyn niin extremeä aikaa kuuluisikaan olla. Onneksi on kuitenkin ihania kavereita piristämässä aivan jokaista päivää, en kyllä muuten kestäisi. Ja nyt kun tuo tuli puheeksi, ollaan kyllä pienimuotoisen tai ei edes niinkään pienimuotoisen, vaan suuren kriisin paikkeilla kun osa mun rakkaista ei enää helmikuussa tulekkaan kouluun. Nämä on näitä vaihtovuoden huonoja puolia, kun ne kaverit joidenka kanssa olet opiskellut niin kauan samaa aikaan, muka valmistuukin sua vuoden aikaisemmin..
yearbook 017 yearbook 007 yearbook 023
Tulevassa viikossa on kuitenkin onneksi jotain vähän erikoista, nimittäin se on mun viimeinen viikko äläikäisenä! Sunnuntaina ajattelin nimittäin täytellä sen maagisen iän, 18 vuotta. Loppuvuoden synttäreissä on ainakin se hyvä puoli, että minä arvostan niitä. Tammikuusta asti kaverit, tutut, kaverin kaverit ja randomit ovat täytelleet vuosia ja tuntuu ettei se oma vuoro ikinä tule, mutta sitten vihdoin ja se tulee ja piristää kyllä marraskuuta aika mukavasti. Ei sillä että mitenkään tämän kokoaikaisen kiireen keskeltä olisin kauheasti ehtinyt synttäreitä miettimään, mutta kyllähän sitä nyt pinkkejä koristeita on tullut osteltua jo jonkun verran. Hehe, vielä saa koristella kaiken kivan väriseksi ja tänäänkin mietin oikein kunnon lastenkutsumeininki leikkejä ja niinkuin jossain somessa taisinkin jo mainita, kaverit eivät taida tietää mihin ovat lupautuneet! 
yearbook 026 yearbook 036 Muutenkin marraskuu on todella kiireinen kuukausi, kuten se on joka vuonna ollutkin. Silloin nimittäin huipentuu cheerleading kausi SM-karsintakisoihin ja joulukuun alussa SM-kilpailuihin. Itse en kisaamassa ole, mutta valmennettavan joukkueen mukana esiintymässä SM-karsinnoissa ja seuraavana viikonloppuna pienien cheerleadereitten kisoissa Vantaalla. Sen jälkeen alkaakin jo koeviikko ja juhlitaan mun rakkaan ystävän 18-vuotis syntymäpäivää, sitten kaikki meidän koplasta on jo ihan aikuisia. Hyvä vitsi Anna. Nyt toivotan hyvää viikon alkua ja uskokaa siihen, että kaikki tulee muuttumaan vielä paremmaksi, myös tämä mun blogin kirjoittaminen!

12 kommenttia:

  1. Just eilen mietin, että olisi kiva jos tekisit yearbookista postauksen tai videon ja jes, teit sen! Onko muuten teijän koulussa vaihtareita ja jos on niin mistäpäin maailmaa? :)
    Oot kaunis ja hyvää syntymäpäivää näin ajoissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että oli mieluinen!

      Meidän koulussa oli mun lisäksi kaksi saksalaista vaihtaria ja yksi italialainen :)

      Poista
  2. Oi että ihana toi yearbook! ♥ Jos itte joskus pääsen Amerikkaan vaihtoon haluun ehdottomasto osallistuu tohon yearbook kurssille! Näyttää nii hienolta:) Ja onnee jo tällee etukätee tosta 18 vuodesta! Unohdan nimittäi kumminki onnitella... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, kiitos paljon! Suosittelen todellakin :)

      Poista
  3. Oon seurannut sua koko sun Amerikka vuotesi ajan siitä asti kun sut löysin (lähes heti kun alotit vlogaamisen). Videosi ja postauksesi ovat mahtavia, ja olen aina halunnut nähdä sut. Mua harmittaa, etten ole ikinä päässyt tube-miitteihin, enkä minnekkään omien treenien tai esteiden takia. Mutta nyt löysin vihdoin paikan, jossa voisin tavata sinut. Tapahtuma on mulle todella tärkeä, ja ensimmäiset kisat ikinä. Nimittäin minä ja joukkueemme tulemme kisaamaan Vantaalle 15.11 ja olisi ihan mahtava nähdä sut siellä, mulle niin tärkeessä tapahtumassa ja idoli katsomossa:D Kun mulla oli vaikeita aikoja cheerin kanssa, niin sun postaukset antoi mulle potkua jatkaa, ja antaa treeneissä 110% mikä on tajutonta. Toivottavasti nähdään pian! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kommentti, olisit etsinyt mut käsiisi ja tullut moikkaamaan. Ens kerralla ainakin tulet :)

      Poista
  4. Onneks olkoon!

    Halusin nyt vaan kertoa tän sulle... löysin sut Youtubesta ja aloin kattoo sun videoita ja tilaamaan sun kanavaa. Sit jotenkii mulle tuli ajatus : Haluan vaihtoon Amerikkaan (kun olen sen ikäinen) sitten kävin Lontoossa ja halusin kovasti sinne. Nyt haluan Ruotsiin vaihtoon (edelleen kun olen sen ikäinen) ja sä innoitit mua ajattelemaan asioita ♥ KIITOS

    Toivottavasti jaksat tehdä töitä... ja nauttia elämästä ★

    Oot ihana, hejpa ♥♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa jos oon vaan pystynyt innoittamaan sua vaihdossa. Ihan minne vaan lähetkin, siitä on sulle varmasti hyötyä! Kiitos sulle :)

      Poista
  5. Miten koulussa sun päivät menee? Ootko ihan yksin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitens siinä, ei kummosemmin. Haha välillä toivoisin että olisin yksin, liikaa ihmisiä pomppimassa joka suunnassa ja väsyneenä vaan ärsyttää, eli ei en ole yksin :D

      Poista
  6. Ihana yearbook! Meidän koulussa joku ryhmä on kai vastuussa tuommosen väsäämisestä, mutta ei oo kuulemma kauheesti edistynyt eikä porukka oo siitä kamalan innoissaan. Ois kyllä itelle kiva saada yearbook muistoksi vaihtarivuodesta :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaargh, voi ei :/ Toivottavasti he saa ainakin jonkun näköisen version aikaiseksi, koska toi on mustakin tosi hyvä muisto. Kyllä uskon että saa!

      Poista

Kiitos kommentista <3