lauantai 3. tammikuuta 2015

2015

Moikka! Toivottavasti vuosi 2015 on alkunut kaikilla hyvin, mahdollinen loma on sujunut mukavasti ja olette saaneet aikaiseksi enemmän kuin minä. Surullista että lomat menee niin nopeasti, olisin ihan valmis jatkamaan makoilua sängyllä pitkälle yöhön ja valmiina tekemään mitä vaan ihan koska vaan vielä monta päivää.
Joulun vietin mummin luona Uudessakaupungissa, mikä oli tosi jees! Suomijoulut on kyllä parhaita! En edes muistanut kuinka hyvää kikkukin on ja luulin että en pidä laatikoista lainkaan. Tykkäättekö te muuten laatikoista?
016 034 011 013
Välipäivät vietinkin kotona oleillen. Näin kavereita, kävin salilla ja vaan olin, mikä onkin mun mielestä parasta lomatekemistä. Oli ihanaa kun satoi lunta ja kerrankin täällä oli valkoinen joulu. Aloin ollakkin ihan varma, etten jaksa tänäuutenavuotena tehdä yhtään mitään, mutta parin minuutin mielijohteessa varasin mulle ja kaverilleni liput Hensingin Kaivohuoneen uudenvuoden juhliin. Oli kyllä kannattava teko, sillä mulla oli ainakin aivan hullun hauskaa! Näin niin monta vaihtarikaveria, keitä olin viimeksi nähnyt kesällä ja tutustuin uusiin ihmisiin. Parasta tälläiset sponttaanimmat jutut! 
joulukuvia 041.1 joulukuvia 086
Kun uudestavuodesta oltiin selvitty juhlittiin pikkusiskoni 10- vuotis syntymäpäivää. Meille tuli sukulaisia eikä siinä sen kummempaa ollut. Illalla koukutuin kotimaiseen sarjaan nimeltä Syke ja kaitsoinkin kaikki 10 jaksoa lähes putkeen.. Ihanaa että on aikaa tälläiseen! Sarjaa suosittelen muuten kaikille ja vaikka kyseessa onkin sairaalasarja, ei vertakammoksuvien tarvitse pitää kovin paljon silmiä kiinni. Kuten minun haha.
helena10 007 helena10 013 helena10 020
Kello on neljä ja olen vieläkin yöpuvussa. Tänään tosin piti nähdä kaveria, mutta huonon sään takia meidän suunnitelmat peruuntuivatkin.. Olisi vaan se lumi voinut pysyä maassa vaikka kuukauden ja sitten sulaa kokonaan pois.. Kuitenkin nyt pyytäisin teiltä pientä palvelusta, joka auttaisi mua ja kaveriani pääsemään matikan kurssista läpi. Jos millään pystytte, painakaa tästä ja vastatkaa kahteen superi yksinkertaiseen kysymykseen! Kiitos jo etukäteen.

Olisko teillä muuten mitään postaus toiveita? Vaihdostakin tai muuten vaan ulkomaan jutuistakin voisin vielä kirjoitella. Tämä oli vaan tälläinen pikainen elämäpäivitys tästä lomasta, joka tosiaan loppuukin ensiviikolla.. Ja vielä yksi juttu mistä olen todella innoissani! Ensiviikolla on myös karsinnat cheerjoukkueeseen, jossa harrastin ennen kuin lähdin vaihtoon. Nyt tarkoituksena olisi pyrkiä takaisin ja mahdollisesti aloittaa cheerura uudestaan! 


Hyvää viikonloppua kaikille :)

12 kommenttia:

  1. Olen itse menossa vaihtoon ensi syksynä joten olisi mukavaa jos voisit tehdä postauksen kaikille tuleville vaihtareille! Voisit kertoa mihin kannattaisi varautua ja minkälaisia tunteita tulee kohtaamaan vuoden aikana jne. :)

    VastaaPoista
  2. Juu mietinki että näinkö sut vilaukselta kaivolla uutena vuoten :D näimpä oikein haha!
    Olitteko yötä jossain helsingissä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo taisin olla mä! Jos rautatie asemaa ei lasketa, niin ei oltu.. :D

      Poista
  3. Haha jee toinenki Sykkeeseen koukuttunu :D ite katoin samallailla kerralla kaikki jaksot, tosin niitä oli julkastu vasta sillo kolme ja ny oon joutunu kattoo aina kerra viikos yhen jakson.. toivottavaati pääset siihen joukkueeseen mihin haluat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo tä on nyt ihan kamalaa kun pitää oottaa sitä kerran viikossa tahtia! Kiitos superisti :)

      Poista
  4. Tee joku postaus USA:sta tai vaihdosta :)!

    VastaaPoista
  5. Hyvä postaus ja ihania kuvia! Ootko pitäny yhteyttä sun hostperheeseen ja meinaatko mennä tapaamaan heitä joskus? Olis kiva, jos tekisit postauksen tai videon sun vaihdosta, kertoisit kaikkea mitä koit ja mitä opit yms ja laittaisit kuvamateriaalia. Tykkään kattoo sun videoita ja lukea postauksia tosi paljon! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen pitänyt jonkun verran yhteyttä, mutten ehkä ihan niin paljon mitä odotin. Aion todellakin mennä tapaamaan heitä ja moikkaamaan Wisconsin kotiani tulevaisuudessa, toivottavasti mahdollisimman pian. Kiitos paljon sulle :)

      Poista
  6. Olis kiva jos tekisit videon jossa kertoisit cheerleadingistä ja että kauanko oot harrastanu sitä yms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin tehdä jos saisin kuvattua jotain hyvää videomateriaalia cheerjutuista :)

      Poista

Kiitos kommentista <3